- Ble medlem
- 28.11.2007
- Antall liker
- 14
Noe sånt?
Nydelig sak!
Velkommen til roteloftet!
Nydelig sak!
Velkommen til roteloftet!
Vedlegg
-
44 KB Visninger: 722
|
Det er det vi er. Velkommen. Fin platespellær du har.arveprinsen skrev:Ekte Haldenser her vettu !
Har vel på følelsen det er en del av oss her inne ja
Men vi er stort sett hyggelige folk da
Mvh
Jan.Arve
rolfozzy skrev:Det er det vi er. Velkommen. Fin platespellær du har.arveprinsen skrev:Ekte Haldenser her vettu !
Har vel på følelsen det er en del av oss her inne ja
Men vi er stort sett hyggelige folk da
Mvh
Jan.Arve
Ikke si det for høyt,da skal bare alle ha ;DLagga skrev:Og Audio Innovations pleier å spille bra, hadde sikkert dugd for flere...
Lagga
JanR skrev:Ikke si det for høyt,da skal bare alle ha ;DLagga skrev:Og Audio Innovations pleier å spille bra, hadde sikkert dugd for flere...
Lagga
Etter å ha hørt/eid Series 1000/S500/S300 er det bare en ting å si det svinger.
/jan
Det skjønner jeg godtarveprinsen skrev:Den S500 er lissom blitt barnet mitt den da. Selv om jeg har fire ekte fra før.
Jan-Arve
Den hadde det vært morsomt og hørt en dag.JanR skrev:Det skjønner jeg godtarveprinsen skrev:Den S500 er lissom blitt barnet mitt den da. Selv om jeg har fire ekte fra før.
Jan-Arve
I riktig oppsett så spiller AI ampene meget bra.
Bruker S300 nå om dagen,svinger litt av den også.
/jan
Bare å komme innom detarveprinsen skrev:Den hadde det vært morsomt og hørt en dag.
Har kun sett den på nettet.
MVH
Jan-Arve
Takk for det JanJanR skrev:Bare å komme innom detarveprinsen skrev:Den hadde det vært morsomt og hørt en dag.
Har kun sett den på nettet.
MVH
Jan-Arve
Dvs,ikke riktig ennå...sliter med "magetrøbbel" her i huset nå om dagen.
Men når ting roer seg er du hjertelig velkommen.
/jan
Nopp,Roar har ikke hatt den æren ennåarveprinsen skrev:Takk for det Jan
Skal stikke innom en dag jegDu får gi beskjed en dag når det passer, har Roar hørt den ?
MVH
Jan-Arve
Aner ikke.Bruker photobucket jeg.arveprinsen skrev:<hvorfor er fila for stor hele tiden ?? ???
Jan-Arve
Må få lånt S500 til jukes (;D) og teste den opp mot Revolver riia'n.arveprinsen skrev:Ja bruker riiaen på S500 ja
Jan-Arve
Helt klart.arveprinsen skrev:Ja den får du sikkert låne..........En blir liksom så veldig glad i denne her
![]()
Hmmm hvordan gjør jeg det da ? Jeg har windows fotogalleriJanR skrev:Aner ikke.Bruker photobucket jeg.arveprinsen skrev:<hvorfor er fila for stor hele tiden ?? ???
Jan-Arve
Kan du ikke bare resize bildene ? Kan vel ikke legge ut større bilder enn 800x600 (?) her ?
/jan
Aner ikke.Bruker som sagt photobucket.arveprinsen skrev:Fant den ikke, trodde selv det var noe sånt her ........
Jan-Arve
Takk for hjelpen med linken JanRJanR skrev:Der ja
Ordnet seg til slutt.
Nøyd med RF-5 ?
Nesten samma cd spilleren som jukes
/jan
Alltid morro å prøve litt annetarveprinsen skrev:Takk for hjelpen med linken JanR
mine datakunnskaper er blitt mangedoblet nå
Ja er veldig fornøyd med de........ikke lenge siden jeg fikk de 14 dager siden......spilte på Snell før ( de ligger på bruktbørsen )
Ble mere trøkk i stua ( Snellene er varmere da )
Cd spilleren kjøpte jeg ny i .....tja ca 8 år siden den er kanskje litt skarp.......
Men det er vel sånn Pioneer er tenker jeg........
vi kan jo byttelåne forsterkere hvis du er inntresert i det.......??
Jan-Arve
jukes skrev:
Det hjalp med kabler på min pd 06 Jan. Synes ikke den er skarp lenger. Kan være at jeg har vent meg til lyden fra den også.
Har et brukbart lydbilde her i høla mi nå.
Mvh Roar
arveprinsen skrev:jukes skrev:
Det hjalp med kabler på min pd 06 Jan. Synes ikke den er skarp lenger. Kan være at jeg har vent meg til lyden fra den også.
Mvh Roar
Du vet Jukes...........På de høytalerne du spiller på så blir jo nesten alt vellydendeStor lyd hos deg
![]()
Men skal nå etterhvert ut å jakte på en dac.............![]()
Jan-Arve
jukes skrev:arveprinsen skrev:jukes skrev:
Mvh Roar
Du vet Jukes...........På de høytalerne du spiller på så blir jo nesten alt vellydendeStor lyd hos deg
![]()
Men skal nå etterhvert ut å jakte på en dac.............![]()
Jan-Arve
Når det gjelder Forte og Sq 38 er jeg meget godt fornøyd. Ser ut som dette passer meget godt sammen.
Mvh Roar