Hva var dine "go to" album da du var 12 år?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • MoAa

    Medlem
    Ble medlem
    15.06.2023
    Innlegg
    46
    Antall liker
    24
    Sted
    Bergen
    Da jeg var 10- 11 år i 1991 fikk jeg platespilleren til faren min. Det gikk i Sabbath og Ozzy. Seinere da stiftet knakk for andre gang såg de dumt på meg i plateshappa. Det ble ny stereo med cd spiller, Absolutt Music og Mega dance. Det gikk raskt over til Dj Abstract på nrk lørdagskveld og kassett. Det endte med Pearl Jam i 1993 +. Det var litt annet og såklart men hovedpunktene på min identitet på den tiden. Musikk interessen startet jo mye tidligere, og jeg var innforbi en 10 i skuddet periode noen år før. Og det var G n` R. Jeg husker vi ventet i det uendelige på use your illusion. De var så stor at vi fikk se på konsert i skoletiden.

    sorry at dette ble mer artister enn album, men det var jo artistene vi digget, alt.
     

    erk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2015
    Innlegg
    2.051
    Antall liker
    3.983
    Sted
    Tårnåsen
    1978-79 var jeg 12år og da var det Nazareth. Og Olivia Newton-John for å balansere litt ;-) På nyinnkjøpt B&O spiller som jeg selvsagt tok med meg på bussen hjem (ingen foreldre "kjørte" på den tiden, men bussen var vår venn. Flere høyttalerpar kom hjem på samme måte)
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.025
    Antall liker
    4.383
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Master of reality ( Sabbath). Pictures at an Exhibition ( ELP). Electric Ladyland (Jimi Hendrix), Led Zeppelin II.
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn