ka gjør du for å den drikkende? Ramlösaen altsåC. Alshus skrev:Caol Ila 56%. Og ramløsa.
... neida, ka gjør du for å få Caol Ilaen drikkbar. Har en i skapet - rein går ikkje, vatn på slump går ikkje...
|
ka gjør du for å den drikkende? Ramlösaen altsåC. Alshus skrev:Caol Ila 56%. Og ramløsa.
Sist fest drakk jeg en "god slump" av det der, og ende opp med å dra en maracas-solo forran et hysterisk publikum. Boks-øl heretter...atonal skrev:Litt carlsberg og litt
![]()
;DRojoh skrev:Sist fest drakk jeg en "god slump" av det der, og ende opp med å dra en maraccas-solo forran et hysterisk publikum. Boks-øl nå...
Mvh. Johan
Det går fint å drikke den bar, men jeg pleier å vanne den ut litt. Flaskevann skal være best, men denne gangen brukte jeg faktisk litt av ramløsan. (*Legger hoden på stabben*). Og Ramløsa naturell er nydelig. Ikke like godt som San Pellegrino, men godt åkke som.TJ skrev:ka gjør du for å den drikkende? Ramlösaen altsåC. Alshus skrev:Caol Ila 56%. Og ramløsa.blander den ut med whisky
![]()
![]()
... neida, ka gjør du for å få Caol Ilaen drikkbar. Har en i skapet - rein går ikkje, vatn på slump går ikkje...
;D ;D ;DRojoh skrev:Sist fest drakk jeg en "god slump" av det der, og ende opp med å dra en maracas-solo forran et hysterisk publikum. Boks-øl heretter...
Mvh. Johan
Entertainment blod i deg? ;DRojoh skrev:Sist fest drakk jeg en "god slump" av det der, og ende opp med å dra en maracas-solo forran et hysterisk publikum. Boks-øl heretter...atonal skrev:Litt carlsberg og litt
![]()
Mvh. Johan
Tuborg Gold. SEK 13,5 rett fra Systembolaget, selfølgelig halvliterjmolnes skrev:Hansa Pilsner rett frå boks.
Legatia skrev:I kveld er det en god Calvados. Nærmer seg slutten nå :-[
Nei, riktig så god denSpiralis skrev:Legatia skrev:I kveld er det en god Calvados. Nærmer seg slutten nå :-[
Ingen dårlig Calvados det der. ;D
Et fullt og nysjenket glass øl uten skum ? !Norum skrev:Ringnes i glasset denne kvelden.
Har fått augene opp for Mack Bayer - utvilsomt min favorittbayer for tida!Trane skrev:Frydenlunds Bayer til fårikål.
Ancher Porter fra Ancher Brewery til karamellpuddingen.
En liten tur bort i godteskapet etter noe snaddermalt etterpå....