Fikk kloa i noen sånne 8)
Vedlegg
-
102.7 KB Visninger: 163
Kjenner folk som har styrtet en Aqua Velva. De husker ikke tilbake på episoden med særlig entusiasme.ErosLoveking skrev:Parfyme?![]()
;D ;D ;D Nyt Singlemalt whiskyen dinTrane skrev:For å tilfredstille trådens pedanter ble jeg nødt til å finne meg nok en whisky (!).
Ordkløveriet på sentralen gir et enormt drikkepress som går hardt utover The Glenlivet Nádurra cask strenght 16 yrs...livet her på sentralen er hardt assa ;D ;D
Hvorfor skal man ødelege dyrkjøpt promille med slikt skvip ?65finger skrev:... hva med en duggfrisk brigg?
Hehe ;D Jævligste øl lignende skvipet som fantes for 25 år siden eller noget deromkring.Trane skrev:Hvorfor skal man ødelege dyrkjøpt promille med slikt skvip ?65finger skrev:... hva med en duggfrisk brigg?
Øl er øl, og brigg er...ehh...noe annet....dessuten er ikke jeg så duggfrisk lenger selv at det ville være noen vits ;D
Blink ! Skål med en Aass !pedal skrev:Jeg vet ikke om det er kvaliteten i Ringnes pils 0,33 på boks eller bare lykkefølelsen over å være hjemme igjen etter besøk hos svigers. Godt smaker det nå uansett.
Skål!
Lykke til med påskemorgen ;Dpedal skrev:I kveld tømmer jeg en hel flaske av denne sorten. Alene. Spesiell anledning.
Jeg ser nå at innlegget kan misforstås. Jeg drakk opp flaska, men det var altså en miniatyrflaske.65finger skrev:Lykke til med påskemorgen ;Dpedal skrev:I kveld tømmer jeg en hel flaske av denne sorten. Alene. Spesiell anledning.