I dag blir det nok et par sånne;
Vedlegg
-
41.2 KB Visninger: 196
|
Holdbar og holdbar, Fru Blom !JackX skrev:Ringnes Juleøl!
;D
(Holdbar til september)
Kjempedrikk til sushi (!!)
Cheers!
Den svenske singel malt whiskyen er i toppklasse Jøgga! kjøp og prøvJøgga skrev:Holdbar og holdbar, Fru Blom !JackX skrev:Ringnes Juleøl!
;D
(Holdbar til september)
Kjempedrikk til sushi (!!)
Cheers!
Juleøl står seg bare ikke til ut i mai, ikke her hos meg i alle fall, hva har du gjort?
Og svensk whisky? Bevares. :-\
Nei, gi meg heller en støyt Överste Brännvin
J.
Ække helt feil den der. Kraftig smak.slowmotion skrev:
Det skjønner jeg.JanR skrev:Holdt på med den her en stund :
![]()
/jan
Spørs om din lokale Remabutikk har en spesielt pilsner-interessert innehaver. Har ikke sett snurten av Gambrinus i noen Remabutikk her i Fr.stad (dessverre).Valentino skrev:Svensk, 65?
Tsjekkisk her nå: Gambrinus, fra Plzen, via Rema 1000.
Denne er å få i alle Remabutikker i Oslo faktisk, sammen med en litt mer humlet tsjekkisk sak som heter Bernhard. Gambrinus'en er veldig god, deilig blomstret Saazhumleduft og utrolig god kremete følelse i munnen (som bare øl brygget på skikkelig mykt vann gir).atonal skrev:Spørs om din lokale Remabutikk har en spesielt pilsner-interessert innehaver. Har ikke sett snurten av Gambrinus i noen Remabutikk her i Fr.stad (dessverre).Valentino skrev:Svensk, 65?
Tsjekkisk her nå: Gambrinus, fra Plzen, via Rema 1000.
Spennende.65finger skrev:Denne utsøkte whisky. Rund og fin met et par dråper vann. Høylandaktig med hint av aprikoser og fiken eller en eller annen god sødme. løp og kjøp! begrenset opplag
Jeg har bare smakt "Special singelmalt" det er 10 års jubileumsutgaven. Fikk høre at den ikke selges av vinmonopolet. Jeg kjøpte min flaske i Lysekil i Sverige. Der var hyllen merket begrenset opplagJøgga skrev:Spennende.65finger skrev:Denne utsøkte whisky. Rund og fin met et par dråper vann. Høylandaktig med hint av aprikoser og fiken eller en eller annen god sødme. løp og kjøp! begrenset opplag
Polet har to, er det Preludium eller Single Malt Whisky First?
Preludium er utgått, men finnes fremdeles på et lokalt utsalg her
Sukk, her er det tomt....KOL69 skrev:![]()
1994
MVH
KOL69
Depute er god og frisk ja, brenner utrolig raskt riktignokTrane skrev:Øhhhh...husker ikke eksakt str...slikt står jo ikke på cigaren og husker ikke slikt når den ble kjøpt for et år siden...sånn omtrent str lunch club....tror det kan ha vært Du Député Cab 50 ...god var den jaffal ;D
![]()
Padròn importeres av Augusto Cigars i Oslo, butikk i Kongens Gate. Beklager OT.tore_v1 skrev:M. Sørensen selger i alle fall Ramon Allones, jeg kan ikke huske å ha sett Padron der. Send meg en PM om to-tre uker så kan jeg sjekke tilgjengelighet og pris om det er ønskelig. Jeg skal jobbe der i sommer, som i fjor, men får ingen provisjon eller tilsvarende, bare så det er klart. Tror dog jeg skal prøve å få gjort litt med hjemmesiden i løpet av sommeren - den trenger litt oppdatering!