Hvem er egentlig mest sexy?

På ordentlig denne gangen..

  • Kristin Asbjørnsen

    Stemmer: 0 0.0%
  • Solveig Slettahjell

    Stemmer: 0 0.0%
  • Hilde Marie Kjersem

    Stemmer: 0 0.0%
  • Live Maria Roggen

    Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg har ingen mening selv, men vil se resultatet

    Stemmer: 0 0.0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Z

Zomby_Woof

Gjest

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Veldig begrensede alternativer her Zomby. I rein frustrasjon stemmer jeg på deg.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Veldig begrensede alternativer her Zomby. I rein frustrasjon stemmer jeg på deg.
Jeg kan ikke si at jeg føler meg kvalifisert til å nominere aktuelle kandidater til din stemme. Jeg tror vi har sterkt divergerende preferanser....

Hvem ville du nominert? Pål Flaata? Morten Harket? Sivert Høyem? Vidar Busk? Bjørn Berge? Lordi? Greven?

Du må lage en egen avstemming..

Jeg regner med å falle helt ut på grunn av manglende ferdigheter som musiker.

Ellers må jeg jo takke pent, selv om du neppe vet hva du snakker om.
(Naturligvis har du rett, men du vet det ikke..)

;D
 
K

kbwh

Gjest
Solveig, ut fra bildet. Har ikke sett andre enn Jon eberson i bevegelse, men han når nok ikke opp. Kanskje han kunne spille trombone for disse gutta?
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Jeg stemmer på Jon Eberson, i mangel av noe bedre.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Hvorfor skulle Ebers spille trombone?

Han er da en vesentlig bedre gitarist enn de der to...
 
P

Parelius

Gjest
Her stilles vi til veggs med sprøsmål av grunnleggende karakter, og intet sies om våre muligheter for hjemlån av komponentene, slik av vi kan uttale oss med førstehånds erfaring. Ikke engang andrehånds anmeldelser har jeg vært borti. Nei, dette er ikke å ta alvorlig, så jeg avholder meg uten avholdenhet.
 
K

kbwh

Gjest
Hvorfor skulle Ebers spille trombone?

Han er da en vesentlig bedre gitarist enn de der to...
Når man kommer til sjels år og alder er det så som så med hukommelsen. Spilte ikke Frode Tingnes gitar sier du? Nei, nei...

Eberson kan nok ikke bevege seg slik de gode texanere fordrer, forresten, så da så.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
He he...

Ebers er en helt fantastisk gitarist i Wes Montgomery-skolen.

Mojo'en hans derimot, funker ikke på meg...
 
B

bamsemann

Gjest


Hvis du snakker om forførende og sensuell stemme, så er ingen i nærheten av Lisa Nilson... ohhhhhhhh!!!

Kommer straks med ny plate..

bamsemann.. :)
 

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Innlegg
790
Antall liker
6
Her stilles vi til veggs med sprøsmål av grunnleggende karakter, og intet sies om våre muligheter for hjemlån av komponentene, slik av vi kan uttale oss med førstehånds erfaring. Ikke engang andrehånds anmeldelser har jeg vært borti. Nei, dette er ikke å ta alvorlig, så jeg avholder meg uten avholdenhet.
Her må vi ikke blande PR (sexy) og varens faktiske kvalitet (erotisk estetikk, kompetanse og engasjement), spørsmålet går vel strengt tatt på det første - kjøper vi det glansede bildet?
 

eliasen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2005
Innlegg
261
Antall liker
0


Hvis du snakker om forførende og sensuell stemme, så er ingen i nærheten av Lisa Nilson... ohhhhhhhh!!!

Kommer straks med ny plate..

bamsemann.. :)

jeg gikk akkurat inn på denne tråden for og skrive hva trådstarter tenkte på når han glemte henne.

Forøvrig seg jeg veldig frem til konserten i oslo konserthus søndag 5. nov! Men først messe i horten ;)

Men frøken Kjersem er jo ikke så dum hun heller, konsert med henne i morgen kveld her i Ålesundet.
 
P

Parelius

Gjest
Her må vi ikke blande PR (sexy) og varens faktiske kvalitet (erotisk estetikk, kompetanse og engasjement), spørsmålet går vel strengt tatt på det første - kjøper vi det glansede bildet?
Nei! Derimot har jeg kjøpt denne (det er noe med tannstillingen som fasinerer meg):

 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Ja men så lag en avstemming over svenske, britiske, eller amerikanske kandidater, da!

Så kan vi samle vinnerne i en finale senere. ;)
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.846
Antall liker
1.428
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Av alle nevnt i tråden men som ikke er med i avstemninga....Katie Melua, ellers så var vel alternativene i avstemninga eldre enn meg selv så.....
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.160
Antall liker
3.290
Torget vurderinger
2
Av alle nevnt i tråden men som ikke er med i avstemninga....Katie Melua, ellers så var vel alternativene i avstemninga eldre enn meg selv så.....
Og så da ? Her går du virkelig glipp av noe....
 
T

Thomas1

Gjest
Katie Melua er vel nesten guds gave til et realt mannfolk ( undertegnede ) hehe.
En liten lekkerbisken om jeg får si det slik.
 
S

stikken

Gjest
:eek:Huff, jeg trodde alle damer fikk være med ;D ;D ;D
Vh
S
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.365
Antall liker
6.575
Torget vurderinger
2
Eller for å sitere Zappa nok en gang:

If Michael is Janet
And Janet is Michael
I'm so confused now
Who is Diana??
Bobby Brown ?
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Bobby Brown ?
'Why don't you love me', en konsertvariasjon av 'Tell me you love me'. Jeg lurer på om den er fra 'Them or us', ikke helt sikker, mulig det er fra en i YCDTOSA-serien.

Den inneholder opptil flere gullkorn, bl.a.:

He's oxygenated
His nose is deflated
And he thinks he looks good to you...

Og ikke minst:

And Jermaine- .... -Is a NEGRO!!! ?? !! ??


Husker et intervju jeg leste en gang, hvor Frank fikk spørsmål om han ikke kunne komponert kommersielle hits.

THE MAN svarte:

"Of course, but who wants to go through life with a tiny nose and one glove on?"
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Ikke 'Them or us'. 'Broadway the hard way', selvsagt.
 
Topp Bunn