Hvem ga ut den dårligste CD, en i 2007?

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Innlegg
2.466
Antall liker
480
Torget vurderinger
2
Karma skrev:
Dersom DDE ga ut noe i fjor, var det noe av det dårligste! Det kan jeg si uten å ha hørt den eventuelle plate.
Værre harry rævva musikk finnes ikke. Vokalisten høres ut som en sau med bronkitt og tarmslyng.Aller verst er han når han forsøker seg på ballader med følelse.. :-[ :'( Den vibratoen er vanskelig å beskrive..
Helt enig,du kunne ikkje beskrevet dette bedre...og æ e nordlenning,men hate sånn harrymusikk..folkelig såkalt..ka tid blei det så folkelig å sønge om ræva si? Har forlatt nån festa når sånt blir satt på,blei redd førr å kaste opp nemlig..
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.071
Antall liker
34
Da kan jeg opplyse herrene om at, ifølge en rask googling, brekebandet DDE har gitt ut ikke mindre enn to plater i fjor og således tar en klar dobbeltseier.
 

Revisor

Medlem
Ble medlem
03.11.2007
Innlegg
21
Antall liker
0
Bruce Springsteen - Magic. Jeg har sjelden blitt så skuffet over en plate før. Kvaliteten på innspillingen er så elendig at jeg ikke orker å høre på den, så da får jeg heller ikke anledning til å lære meg å like låtene heller. Det burde være forbudt å gi ut plate med så elendig innspilling.
 

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Innlegg
2.024
Antall liker
94
Valentino skrev:
Sniff skrev:
Crowded house har jeg glemt. Det er jo en helt unødvendig plate. Trist

Mvh
Sniff
At de ga ut en ny fikk meg til å spille de gamle igjen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
(Jeg kjøpte ikke den nye.)
Jammen DET er en god ting å gjøre. Mye fin musikk fra den kanten tidligere.

Mvh
Sniff
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.534
Antall liker
9.980
f skrev:
Ja B. Brønbo o,co er så dårlig at de burde ikke nevnes engang, men det virker som det svinger for enkelte?
Man kan jo si det slik. "For enkelte" er vel litt underdrevet? ;D
Jeg har også hørt at det finnes mennesker som liker Ole Ivars og Sputnik. Og for å ikke glemme de ca. 25 Idol stjernene.
Man kan ikke utrope et album som dårlig fordi man ikke liker musikken.
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
deler endel av oppfatingene ang. Springsteen's "magic".

der var 3 faser ved dette albumet som ble avspillt nesten hver dag i en måned.kjøpte den til og med både på LP og CD.

fase 1 : wow ! dette var det beste fra den kanten på lenge YES !

fase 2 : for en elendig lyd/produksjon :(

fase 3 : vel det er egentlig bare to bra låter på albumet : "gypsy biker" og "the last to die".

er blitt påspandert konsert-billet til Valle Hovin-konserten til sommeren.tipper på at de nye låtene vil funke bedre live enn på plate.

mvh. s,
 
O

OldBoy

Gjest
Gled deg til Valle Hovin. Jeg hørte the Boss live i Oslo Spektrum like før jul. Der fungerte de utvalgte låtene fra Magic riktig så bra. Jeg kjøpte CD'en dagen etter at den kom i butikken, men må bare innrømme at jeg fortsatt har tilgode å ha spilt gjennom hele CD'en uten å trykke på stopp-knappen. Nå er det for sent. Jeg har gitt bort hele greia. Lyden var rett og slett irriterende dårlig.
 
Topp Bunn