6bm8
Hi-Fi freak
Hvor ligger disse i pris da? Opera`ene altså.
Cesaro selger som varmt hvetebrød hos Audio Exotics i Hong Kong. Det er noen ganske artige "det kom en pakke" tråder på forumet deres. Kinesere med mye penger er ganske hemningsløse når det gjelder å overgå hverandre!bambadoo skrev:Cesaro horns
You nailed it! Det ER det!impulse skrev:Elementet i Cantabile-hornet må jeg si minner mistenkelig om min gamle Coral Flat 8 fulltone!
6bm8 skrev:Hvor ligger disse i pris da? Opera`ene altså.
Thats the real shit!slowmotion skrev:
Hedlund er fantastiske for de som liker Lowther element,og de er rimelig ulike Klipsch,IMO.ixos_76 skrev:Ett par Hedlund til....gåt lottoen inn blir det horn på meg snart ;D....disse i piano er jo litt freshere enn i brune syntes nå jeg,horn for folk med lite plass i bredden,jeg jammen meg få hørt disse snart,med lowter elementer.....hakke hørt all verden med horn,men etter ett par kvelder hos BHO,er jeg fortsatt gla i Klipsch.....la scala låter i allefall dritbra med 300b,selv om de kanskje ikke står frem med den største imponatorfaktoren rent synsmessig, for normale folk,jeg derimot....syntes det er dritkule.... ......sliter med breddeplass til to la scala,rack og sub på samme vegg,så på nåværende tidspungt er de desverre ikke aktuelle,de på bildet derimot..
Ser jeg feil eller er den parret med blant annet Goldmund Reference?ixos_76 skrev: