I og med at terrassedøren fortsatt står åpen, kona og Gordonsetteren sover, det er fortsatt varmt og lakenskrekken har overtatt, så tenkte jeg at vi kunne gjøre noe svært enkelt, slik overskriften beskriver. Men, før vi foretar oss noe, så hadde det vært OK om noen har forslag til noe annet før vi begynner rangeringen.
Jeg tenkte rett og slett 1, 2 og 3 osv. med begrunnelser og coverbilde.
Det med å glede og skuffe kan være så mangt; fra ubetydelige (eller ingen) forventninger; utgivelsen kommer og man detter nesten av stolen av hvor bra det er, til gedigne skuffelser vi hadde store forventninger til. Eller band vi aldri har hørt om.
Vi drar jo både på årene og snart på ferie mange av oss, så en oppsummering av halvåret hadde kanskje vært fint?
Kom med innspill vedr. kriteriene (hvis det er noen) innen kl. 1600, onsdag 4. juni.
Jeg tenkte rett og slett 1, 2 og 3 osv. med begrunnelser og coverbilde.
Det med å glede og skuffe kan være så mangt; fra ubetydelige (eller ingen) forventninger; utgivelsen kommer og man detter nesten av stolen av hvor bra det er, til gedigne skuffelser vi hadde store forventninger til. Eller band vi aldri har hørt om.
Vi drar jo både på årene og snart på ferie mange av oss, så en oppsummering av halvåret hadde kanskje vært fint?
Kom med innspill vedr. kriteriene (hvis det er noen) innen kl. 1600, onsdag 4. juni.
Sist redigert: