lille hiawata
Hi-Fi freak
Chipahua ligger på Spotify.
Klassiker. Ingen tvil om det.Samme her
JA! Regner med det menes sporet fra Unplugged in New York- Min første gåsehudopplevelse som kjønnsmoden, back in '94!Nirvana-the man who sold the world. Ikke nødvendigvis den beste, men alltid gåsehud av samspillet mellom gitar og cello
Råbra! Liker veldig godt liveopptaket deres fra Ragnarock '74 også, mener de spillte den låta der. Jo, se der ja:Nokon som har fått med seg soloen på "coloured Dreams" med norske Ruphus?
Uli Roth er helt fabelaktigJA! Regner med det menes sporet fra Unplugged in New York- Min første gåsehudopplevelse som kjønnsmoden, back in '94!
Råbra! Liker veldig godt liveopptaket deres fra Ragnarock '74 også, mener de spillte den låta der. Jo, se der ja:
"Klassisk rock"- er det det? Tror det. Uli Jon Roth setter lista der synes jeg:
Wishbone Ash - Fra åpningen av "Warrior" - mye annen salig gitargnukking fra Argus plata som har størknet fast i brusken også
Du er ikke alene......Litt heftig avantgarde jazz/funk her fra albumet "Man with the horn" av og med geniet Miles Davis (R.I. P.)
Låten er "Fat Time" hvor Mike Stern drar en sinnsykt fet gitarsolo midtveis (ha litt tålmodighet med låtens oppbygning...) i låten og utover.
Og da begynner det virkelig å ta av.
Høyr no berre her:
Mvh Valdemar Violin d.y.