bambi
Æresmedlem
Går jo en historie om en episode mellom Segal og John Leguiazamo under innspillingen av Executive Decision. Aner ikke om det har noe med saken å gjøre, hvorfor han ikke var med i mer av filmen.
Pans Labyrint kan gjerne suppleres med "The Devils Backbone".Hmmm, den må jeg lete opp. Takk!
Her blir det gjensyn med enten Pan's Labyrinth eller The Imaginarium of Doctor Parnassus i kveld. Får se hva som passer sinnsstemningen best om en stund.
Gleder meg, har veldig sans for de 2 foregående filmene.Since giving up his life as a government assassin, Robert McCall (Denzel Washington) has struggled to reconcile the horrific things he’s done in the past and finds a strange solace in serving justice on behalf of the oppressed. Finding himself surprisingly at home in Southern Italy, he discovers his new friends are under the control of local crime bosses. As events turn deadly, McCall knows what he has to do: become his friends’ protector by taking on the mafia.
On the movie's local premiere at Bergen Cinema, Norway, it had 666 visitors.
Synes også denne filmen er veldig kul, og overrasket over at ikke flere liker den. Effektene er også VELDIG bra med tanke på når den ble sluppet...Så akkurat Constantine (2005)
Jeg synes den er ganske kul - veldig god casting - Keanu er bra - Rachel Weisz ser fantastisk ut og Peter Stormare er djevelsk
Liten anekdote.Gode greier. Equalizerne og Man on Fire er blant be beste actionfilmene jeg har vært borti.
Nordmann spiller i verdens dyreste skrekkfilm «The last voyage of the Demeter» – NRK Kultur og underholdningStorfilmen, som har premiere i august, er regissert av nordmannen André Øvredal, som sto bak Trolljegeren i 2010. Ifølge Furulund har filmen et budsjett på nærmere én milliard kroner.
Prøver å unngå trailere, denne skal jeg se uansett.Det dukket opp en trailer for Dune: Part Two:
Kommer 3:e november.
Enig med duGuardians of the Galaxy Vol. 3
Vis vedlegget 917419
Uten tvil en av de bedre Marvel filmene på lenge. Tror jeg vil påstå det er den beste siden Spider-Man: No Way Home om ikke muligens helt tilbake til Avengers: Endgame. Uansett, lenge siden jeg har kost meg så på kino som jeg gjorde i går. Anbefales