DIABOLIK - WHO ARE YOU? - Official Trailer - English subtitled (youtube.com)
Diabolik-filmene til Manetti brothers er absolutt verdt å se.
Diabolik-filmene til Manetti brothers er absolutt verdt å se.
Er hvis ikke alene om å ikke være gørr imponert over noen av de nye 4K releasene fra Cameron....
Godt det finnes forskjellige utgaver da, for jeg er uenig der. Synes ikke de var veldig imponerende. Men for all del hvis du er fornøyd med dem så er det jo ikke noe som er bedre enn detDette er vellykkede 4K utgaver...
Angående Godzilla Minus One, får se om det blir en titt til helgen. Faktisk den første av Godzilla filmene jeg har gledet meg litt til å se de siste årene.Denne var slett ikke værst
That`s 06:00 hundred for you that don’t habla.Heartbreak Ridge
Nesten, 35mm. 1.37 : 1 sier kildene .
Takk for infoNesten, 35mm. 1.37 : 1 sier kildene .
Stusset på det selv, og måtte sjekke.Takk for info![]()
OK film, til tider braStusset på det selv, og måtte sjekke.
Den er så gammel som 1951, før bransjen skjønte at de måtte finne på noe nytt for å konkurrere med TV-apparatene.
Jeg husker filmen først og fremst som et kammerspill mellom Hepburn og Bogart, så 4:3 var sikkert utmerket.
Alt etter Looper i 2012 er ikke verdt å se, etter min smakEg har sett nokre nyare Bruce Willies filmar i det siste. Harre pitter for noko skit. Denne i dag. Eg trur eg må slutte.
![]()
Ikke hans beste, men Leonardo er fantastisk.![]()
Kva skal me sei? Det er jo ein Tarantino-film...
Hadde gjensyn med den for et år siden kanskje. Den var lenge en av de største favorittene mine, men synes nok den begynner å bli vel preget av tidens tann.Fant endelig tid til Alien sammen med 17-åringen. Det er noen år siden sist men den sitter fortsatt. Gøy å se at avkommet lar seg trekke med, selv om de bruker laaang tid i starten.
Vis vedlegget 1031810
Huff, ja, denne så jeg litt etter den kom, og jeg var, sorry to say, rimelig sint etterpå. Filmen kunne vært kjempebra, hvis de hadde fokusert på ting og faktorer fra musikkmiljøet som finnes i virkeligheten. Masse gode skuespillere, og sikkert budsjett. Trommisvennene mine, og jazzmennesker jeg kjenner, vrir seg, og de fleste av dem er ikke i grava ennå. Sorry hvis jeg virker negativ.Vis vedlegget 1040411
Så akkurat Whiplash på Viaplay,veldig bra film om en jazz trommis,masse dramatikk hele veien.