Ser den har fått masse åtgaum og Oscars, men faen heller - maken til bortkasta skuespillertalent har jeg heldigvis ikke vært utsatt for før.
Den burde vært en 10 x 1 time TV-serie for å fange alt den prøver seg på
Ble invitert på kino-date for å se denne filmen (på Klingenberg kino, sal 1, som var en lidelse både lydmessig og bildemessig). Nicole Kidman og Harris Dickenson er begge svært dyktige skuespillere - men i denne filmen var de rett og slett ikke troverdige. imdb-score 6.6 til tross, filmen skuffet på alle punkter. Anbefales ikke.
NB! kan være at jeg er for godt vant med 9.8.9 WaveForming oppsettet mitt og stor OLED - så kanskje den ræva lyden og bildet på kino gjorde meg ekstra kritisk? Lyden her hjemme er vel bortimot uendelig mye bedre. Ikke vært på kino på evigheter, frister ikke til gjentagelse for filmopplevelsen i det minste. Slapp av, jeg holdt tett om de tekniske aspektene til date'en Kvelden ble avsluttet med en bedre middag.
Years after cancellation, the stars of the television series Galaxy Quest cling to their careers. When a distressed interstellar race mistakes the show for “historical documents,” lead actor Jason Nesmith (Tim Allen) and his crew of has-beens are unwittingly recruited to save the alien race from a genocidal warlord. Featuring an all-star ensemble, including Sigourney Weaver, Alan Rickman, Tony Shalhoub, Sam Rockwell, Daryl Mitchell, Justin Long and Rainn Wilson, GALAXY QUEST is a hilarious adventure that boldly goes where no comedy has gone before.
Years after cancellation, the stars of the television series Galaxy Quest cling to their careers. When a distressed interstellar race mistakes the show for “historical documents,” lead actor Jason Nesmith (Tim Allen) and his crew of has-beens are unwittingly recruited to save the alien race from a genocidal warlord. Featuring an all-star ensemble, including Sigourney Weaver, Alan Rickman, Tony Shalhoub, Sam Rockwell, Daryl Mitchell, Justin Long and Rainn Wilson, GALAXY QUEST is a hilarious adventure that boldly goes where no comedy has gone before.
Dette er en kommende Oscar vinner. Thimothée Chalamet er fremragende som Bob Dylan. Han fikk 5 år på å forberede seg til rollen. Det sier at han gikk inn i en total boble under innspillingen og konsekvent ville ble navngitt Bob Dylan. Joan Baez har fått mye plass i filmen. Tidsskildringene fra 60-tallets New York er superb.
Gled dere!
Ellers på TIFF var "When Fall is Coming" en perle å få med seg, fikk publikumsprisen på festivalen. Vel fortjent.