M
musicus
Gjest
Sesong 4.
mvh
mvh
^Any good? Jeg falt av litt under sesong 2, syns rett og slett plotet ble mer og mer uinteressant.
Er ikke så mye som kan måle seg med Sopranos, så det er vel ikke så rart. Mulig jeg plukker opp sesong 3 av BE hvis jeg kommer over det på tilbud, gir det en sjanse til. Men hadde kanskje ventet mer av Scorsese.^Any good? Jeg falt av litt under sesong 2, syns rett og slett plotet ble mer og mer uinteressant.
Jeg liker det, liker serier som skynder seg langsomt med å bygge seg opp. Så kjøpe hele sesongen og ta den på engang. Ikke samme divisjon som The Sopranos, men...
mvh
Den beste komedien i hard konk med Life of Brian, og nå kommer'n jaggu igjen.
For en film!!!!!
"we have gone on holiday by mistake"Den beste komedien i hard konk med Life of Brian, og nå kommer'n jaggu igjen.
For en film!!!!!
Youtube'n vistes ikke med en gang (protocol error sto det bare), men seriøst, eg tenkte på Withnail&I da eg las teksten din.
Trolig filmen eg har sett flest ganger Helt vidunderlig.
-"We're closing in a minute"
-"We're leaving in a minute".
"We want the finest wines available to humanity, we want them here, and we want them now!"
Ahh, det er så strøkent!
Lyden var god foruten om den latterlige tekno lignende musikken som gjorde hele lydsporet til en stor vits i enkelte pasasjer av filmen, handlingen var en sterk 2`er av 10 mulige.Hanna.
Bra film, med lyd som får meg til å lure på om jeg faktisk kunne leve med dette oppsettet.
Dette lydsporet er spesielt; hele frekvensområdet brukes, hele dynamikkområdet brukes.
Aktionscenene har forskjellig lyddesign, med variasjon som følger bildet og omgivelser.
Det spesielle ligger nettopp i variasjonen og bruken av dynamikk.
Det er impakt, det er kraftig, men det er aldri overstyrt eller komprimert.
Allerede åpningsscenen antyder at her kommer en lydopplevelse som er over middels.
Skudd har riktig skarp snert i midbassen, lavfrekvente effekter går helt til bunns og vel så det.
På et kapabelt oppsett så tåler den noen dB ekstra i bassen, det låter aldri boomaktig og basstungt, mens enkelte effekter blir veldig kraftige.
Vis vedlegget 283109
Siste Transformers, kongelyd og handlingen så som så... men absolutt verdt å se.Transformers 2 og nå midtveis i 3. Søppel...
Tom Cruise Oblivion, er i toppklasse både på lyd og bilde.Yallo
Trenger en actionfylt film med masse lyd så jeg får prøvd ut CDM1 på "bøttekottet". Noen som sitter med noen gode forslag?