decibelius
Hi-Fi freak
Morosamt, nesten som å se den teite snuten her i byen, som løper rundt seg selv ;D
Vedlegg
-
56.1 KB Visninger: 576
Er enig i att Änglagård er bra. Men har du sett denne da?gismo skrev:ânglagård...(for åttende gang) en utrolig bra film
Den speiler et lite landskaps sted på et fortreffelig måte, være seg i Norge eller Sverige ;D
Den skal sees ennå flere ganger
gismo
Har sett den ja og dette er også en film rett inn i mitt hjerte og sjangerdecibelius skrev:Er enig i att Änglagård er bra. Men har du sett denne da?gismo skrev:ânglagård...(for åttende gang) en utrolig bra film
Den speiler et lite landskaps sted på et fortreffelig måte, være seg i Norge eller Sverige ;D
Den skal sees ennå flere ganger
gismo
Jeg syns den er hakket vassere, og den er litt i samme sjangeren
Karakteren Hans Landa kommer jeg sent til å glemmeBrasse skrev:
Først var eg sånn: ??? og så vart eg sånn ;D og i etterkant har jeg vært sånn :
Helt fantastisk.
Ja, han fikk vel en Oscar for den rollen, Christoph Waltz. Velfortjent. Ellers er det en litt rar film. Men det er jo også typisk Tarantino. Jeg liker det.Torry skrev:Karakteren Hans Landa kommer jeg sent til å glemme
Jeg fikk skikkelig cred på gymnaset av norsklæreren min etter at vi hadde sett den på skolekino. Alle trodde riktig svar var at det var en god film siden det var filmatisering av Sigrid Undset-roman, men riktig svar var selvsagt at den var drepenede kjedelig. Noe jeg var den eneste som turde påpeke, og læreren var selvsagt helt enig med meg.Gubra skrev:Kristin Lavransdatter, gjeeeesp....................
kaap skrev:så igår en 11 år gammel klassiker, i HD, og med DTS Master Audio.