Skrotnisse
Hi-Fi entusiast
Etter å ha søkt og søkt har jeg ikke funnet en tråd hvor forumets brukere kan skrive litt den siste filmen de har sett. Riktignok er kanskje brorparten av Hifisentralens brukere mer opptatt i lyd, men film er noe som faller mange av oss rett i hjertet og det kan ofte være interresant å lese litt om hva andre har sett og hva de synes om den. På denne måten får man delt erfaringene sine og kanskje bidrat til at en person oppdager en ny "konge-film" han/hun kanskje ikke hadde tenkt på å sjekke ut i utgangspunktet.
Mine tre siste sette filmer:
De siste dagene har det blitt ett par filmer (trykk på linkene for komplette omtaler):
Alien Vs Predator 2: Requim - blu ray omtale, fantastisk kvalitet på utgaven mens filmen hanglet litt.
The Hills have eyes 2 - meget ekkelt grøss, and i love it!
Rambo - blu ray, som avp2 er dette rent demomaterial på blu ray, forskjellern er at Rambo anno 2008 er en sjukt god film!
Mine tre siste sette filmer:
De siste dagene har det blitt ett par filmer (trykk på linkene for komplette omtaler):
Alien Vs Predator 2: Requim - blu ray omtale, fantastisk kvalitet på utgaven mens filmen hanglet litt.
The Hills have eyes 2 - meget ekkelt grøss, and i love it!
Rambo - blu ray, som avp2 er dette rent demomaterial på blu ray, forskjellern er at Rambo anno 2008 er en sjukt god film!