Da har du gått glipp av en veldig god film, om ikke annet.Har ikke sett den, men antar det siden de har på seg cowboyhatter.
So I hear. Har bare ikke falt seg sånn at jeg har fått sett den.Da har du gått glipp av en veldig god film, om ikke annet.
Westernfilmer kan selvsagt også handle om klasse, utenforskap og håpløs kjærlighet. Så ja. Det er hester og åpne landskap, hats&boots, rodeo osv. Men særlig sjangertypisk kan vi ikke kalle den.Har ikke sett den, men antar det siden de har på seg cowboyhatter.
Har som sagt ikke sett den, men han har vel fått med meg at den handler om "ekte", moderne cowboyer og en litt tragisk kjærlighetshistorie. Men selvsagt ikke sjangertypisk all den tid den fremstår mer som et drama enn action/spenningsdrevet.Westernfilmer kan selvsagt også handle om klasse, utenforskap og håpløs kjærlighet. Så ja. Det er hester og åpne landskap, hats&boots, rodeo osv. Men særlig sjangertypisk kan vi ikke kalle den.
Forøvrig et absolutt must.
Jeg vil si det er lett å komme utenom Deadwood. Jeg ga opp tidlig i sesong 2 pga. kjedelig gjentagende handling og tildels banale skuespillerprestasjoner. Definitivt ikke min type western.Hvis vi skal ha med westernserier også er det vel vanskelig å komme utenom Deadwood.
Jeg husker den som bra, men vi har kanskje ikke samme smak. Lenge siden jeg så den, men jeg likte den.Jeg vil si det er lett å komme utenom Deadwood. Jeg ga opp tidlig i sesong 2 pga. kjedelig gjentagende handling og tildels banale skuespillerprestasjoner. Definitivt ikke min type western.
Liker 84 versjonen bedre. Dessverre fikk ikke Lynch frie tøyler, men ser hvor han ville med den og elsker den for det. Villeneuve lager glætte, upersonlige, robotfilmer. De ser vakre ut, men synes han drukner historien i overfladisk skjønnhet. Prøvd å se den nye tre ganger, men klarer ikke mer en ca 45 minutter.Betre film enn versjonen frå 80-talet, iallfall. Vi får sjå kva tid del 2 kjem.
Den var ikke dårlig, men den var liksom litt segmentert. Vanskelig å følge historien, da de forsøkte å presse inn litt mange referanser fra serien. Mange scener som bare ble hengende.Personlig holder jeg fortsatt The Sopranos som den beste tv-serien jeg noengang har sett. Regner med å bli skuffet av The Many Saints of Newark på bakgrunn av omtalene, men må jo bare se den også.
Ja, er litt sånne ting jeg har lest folk sier om den. Må uansett bare se den selv.Den var ikke dårlig, men den var liksom litt segmentert. Vanskelig å følge historien, da de forsøkte å presse inn litt mange referanser fra serien. Mange scener som bare ble hengende.
Snart ferdig med andre runde med Sopranos. Kanskje den beste serien jeg har sett.
Du blir helt sikkert skuffet. Dårlig og kjedelig film. Dette er anmeldelsen som har fått flest likes på IMDB og jeg må si meg 100% enig:Personlig holder jeg fortsatt The Sopranos som den beste tv-serien jeg noengang har sett. Regner med å bli skuffet av The Many Saints of Newark på bakgrunn av omtalene, men må jo bare se den også.
Personlig holder jeg fortsatt The Sopranos som den beste tv-serien jeg noengang har sett.
Ja, det var ikke så veldig oppløftende lesning, men det fikk iallfall senket forventningene mine enda et par hakk.Du blir helt sikkert skuffet. Dårlig og kjedelig film. Dette er anmeldelsen som har fått flest likes på IMDB og jeg må si meg 100% enig:
User-submitted review of "The Many Saints of Newark"
Check out bangotti's 4/10 review of "The Many Saints of Newark"www.imdb.com
Kanskje du burde ta deg en tur til Specsavers eller noe sånt? ;P Jeg syns Boardwalk Empire var ok men falt av etter 2 sesonger. GoT har jeg sett fra start to finnish, og det var tidvis genialt. Penny Dreadful har jeg ikke sett. Men jeg klarer ikke se at hverken Boardwalk eller GoT skal gå Sopranos en høy gang, altså. Sopranos var jo så utrolig godt skrevet og spilt, og hadde en humor ingen av de andre var i nærheten av engang i mine øyne.Sopranos var glimmers, men i mine øyne gikk Boardwalk Empire den en svært høy gang. En litt annen type gangstere da. Det er en av mine all-time topp 3 serier. De andre to er Game of Thrones og Penny Dreadful.
Kanskje du burde ta deg en tur til Specsavers eller noe sånt? ;P
....
i mine øyne.