eneste fasiten du kan gjøre for deg selv er å teste div komboer selv
har selv best erfaring å ha mest påkostede strømkabler på cd spiller og dac , men beste rådet er at du må bare trikse litt frem og tilbake selv
av det jeg har erfart med nordost så er dem meget oppløste og kjappe så en mulighet er jo kanskje å teste nordost på den komponenten som du føler er mest varmtklingende i ditt oppsett for å skifte litt balanse, nå sier du jo ikke hva du har av komponenter heller
men hva som er best kombo kommer helt opp til enn selv
. Takk for fint svar. Av komponenter har jeg integrert
forsterker arcus dpa 300. (Digital power amplifier) 2* 250 watt rms i 4 ohm (opplyst i tekniske data). Cd spiller samme merke
arcus dar 300 (digital audio rekorder ). Med harddisk. Er meget fornøyd med dette. Anlegget. Om det sikkert ikke er av di beste.
Forresten jeg nevnte ikke høyttalere. Merke: acendo c3 rainecanse tror det skrives på denne måten. Elementer coax diskant pluss
Mellomtone i et høyttalerelement. Basselement i egen lukket kasse inne i høyttalerne under coaxene. Basselementene vender
oppover. Lyden kommer ut igjennom et rør. Reflekterende bånd diskanter bak. Jeg er meget fornøyd med disse.
Høyttalerkabler: atlas ichor mk 2 Biwire. Alas compas coaxkablel mellom cd spiller, og dac. Derfra van den hul
the name. Rca Di er på prøve. Skal kanskje prøve en dyrere type av samme merke. Eller atlas rca element Integra.
Har kobblet strømkablene slik du anbefaler. Di er med originale støpsler Har lest at det blir bedre med litt dyrere typer.
støpsler. Er egentlig fornøyd med slik det låter men vet at det kan bli bedre. Forsterker cd spiller, og høytalere er tyske
merker. Er likevel interessert om jeg kan bedre lyden med litt bytting på strømkabler på forskjellige steder.