Hvilken platespiller ville du kjøpt ?

Hvilket merke ville DU valgt ?

• VPI

Stemmer: 0 0.0%
  • Basis turntables

• Musichall platespillere

• Rega platespillere

• Annet merke

• Totalt antall stemmer
    0

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
518
Sted
Stockholm
Wilson-Benesch The Circle..! ;) Har ikke sammenligna den mot alternativene, men den drar fra cd riggen min til 50 laken iallfall.. :D

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Så full sircle hos audioaktøren i dag...flotte greier...koster dog litt,men en fantastisk finish...Men du må løfte skiva for å bytte hastighet...og den er av hvit akryl...(rene hender) ;)

Ellers må jeg bare si jeg hinsides fornøyd med min scout....og kommer sannsynligvis etter et par år til å oppgradere til dyrere vpi....vesentlig dyrere,dersom økonomien tillater det så klart. ;D

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
518
Sted
Stockholm
ixos_76 skrev:
Så full sircle hos audioaktøren i dag...flotte greier...koster dog litt,men en fantastisk finish...Men du må løfte skiva for å bytte hastighet...og den er av hvit akryl...(rene hender) ;)
Heldigvis spiller jeg 45 plater en gang hvert skuddår bare..! ;)

andreas

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.10.2003
Antall liker
152
Har noen av dere hørt spillerne fra "The funk firm"?

Synes disse ser veldig lekre ut og de kan jo være en fin start på karrieren (når jeg vinner i lotto). Min erfaring med platespillere er noe begrenset. Vokste opp med en Rega P3/ div pickuper som enda spiller. Liker lyden av denne selv om det nok mangler endel på at jeg ville blitt fornøyd med den i mitt anlegg. En kompis har CA champion med ny arm og dynavector 10x (?), den spiller himmelsk! Det "nivået" ville holde i lange baner hos meg.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.999
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Andreas skrev:
Har noen av dere hørt spillerne fra "The funk firm"?

Synes disse ser veldig lekre ut og de kan jo være en fin start på karrieren (når jeg vinner i lotto). Min erfaring med platespillere er noe begrenset. Vokste opp med en Rega P3/ div pickuper som enda spiller. Liker lyden av denne selv om det nok mangler endel på at jeg ville blitt fornøyd med den i mitt anlegg. En kompis har CA champion med ny arm og dynavector 10x (?), den spiller himmelsk! Det "nivået" ville holde i lange baner hos meg.
Da vet jeg hva du burde ha! ;)

andreas

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.10.2003
Antall liker
152
Tror jeg vet hva går før jeg får skrapt sammen nok grunker. Tar med 3 barn på asiatur i høst. Og gud hjelpe meg vel hvor det svir i min slanke pengepung.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.999
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Ja, slikt drar bokstavelig avgårde med penger. Men du verden hvor godt det er å komme bort fra den hverdagslige dagen.
Ønsker deg en riktig fin tur :)

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ligger jo en sota spphire ute på børsen,dette er etter det jeg har hørt en kjempespiller,men desverre aldri hørt den selv...det finnes jo noen sota tilhengere her inne,som sikkert kan si litt om denne...tror prisen var 17k med ear riia,om jeg ikke så feil..

Topp Bunn