Hvilken Platespiller.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.088
Antall liker
4.354
Torget vurderinger
1
TCE: Gratulerer! Dog bør du se på platevasker en gang også- det holder vinylen, pickupen, øra og spilleren i form..Et par runder i en god Nitty Gritty med støvsuger og børster kan fort avsløre en vinyl som låter mye bedre enn du trodde, med mindre knitring. Selv på en Rp40 er det bra å hjelpe LPene litt..
 

ROS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2005
Innlegg
261
Antall liker
373
Torget vurderinger
2
I blåsvarte TCE, dette var litt av et funn, og så på sitt eget loft da. Du verden.
 
T

tce-teams

Gjest
Ja det var litt av et funn , har vert oppå der igjen nå , for og sjekke platene litt. Og utenom litt støv på dem , så er di inntakte. Er mye rolling stoens der oppe så jeg :D Og den sjangeren liker jeg selv. Har snakket med kjerringa angående dette med plate spiller nå , så spurte hun om jeg kunne vente til desember mnd , med eventuelt innkjøp av ein slik. Og det er greit sa jeg , er vel noen penger sikkert som julegave tenker hun vil gi meg og det er greit det.
Jeg har ellers fått ganske fritt spillerom når det kommer til hifi/hjemmekinoen min. Jeg kunne velge 2 ting til jeg kunne ha i annlegget mitt , og første som kommer inn er selfølgelig ein platespiller , og så ein center høyttaler til som jeg skal ha på skrå ned mot lytte posisjon. Ellers vist jeg skulle ha noe anet måtte jeg bytte ut noe av det jeg hadde fra før av :D
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.088
Antall liker
4.354
Torget vurderinger
1
Er det kona som bestemmer det, er det på tide å forenkle ned antall bokser, TCE-men en god snurre er da et must,,
 
T

tce-teams

Gjest
Jo da film går fint i 2 kanaler , men det blir slikt det er nå. Har jobbet lenge nå at det skal spille bra både i 5.3 film modus og 2.0 musikk lytting. Nå kommer det platespiller inn soon. Så har jeg litt andre planer osv osv :)
 
S

SAH

Gjest
Ble litt stille her, er jo spent på om det var en skikkelig "gullgruve" du fant oppe på loftet?:)
 
Topp Bunn