WilliamPoppy
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 08.08.2005
- Antall liker
- 41
Jeg vet det ikke er helt greit å låse seg til et merke, men nå er det vel sånn at følelser og preferanser er en del av HiFi interessen. Jeg ser etter nye ht, og det skal være Sonus Faber. Det skal også være brukt, da budsjettet ligger mellom 10-20000. Primært er det stativht jeg tenker meg.
Jeg var for sent ute med å skaffe meg OJs Electa Amator 2. Men de ville jeg gjerne ha - med godkjenning fra samboer - faktisk med stor velsignelse ! Var jeg inne på noe med den?
Mitt oppsett er:
Høyttalere: Rogers db101 (minimonitorer som skal ut til fordel for en Sonus Faber)
Forsterker: Cayin A-88T (22/45w) nå med KT88 rør.
Cd: Shengya CD-S10CS
Rom: Kvadratisk på 20 kvm. 270 under taket
Musikkpref.: prog rock, klassisk, jazz. MAO mye akustisk, vokal og gamle synther.
Er glad i stort, åpent, gjennomsiktig, "elektrostatisk" lydbilde. Mye kropp men ikke nødvendigvis med de laveste frekvenser i bassområdet. Litt pga av naboene også dette, det er svært lytt her jeg bor.
Så: Hvilken SF?
Jeg var for sent ute med å skaffe meg OJs Electa Amator 2. Men de ville jeg gjerne ha - med godkjenning fra samboer - faktisk med stor velsignelse ! Var jeg inne på noe med den?
Mitt oppsett er:
Høyttalere: Rogers db101 (minimonitorer som skal ut til fordel for en Sonus Faber)
Forsterker: Cayin A-88T (22/45w) nå med KT88 rør.
Cd: Shengya CD-S10CS
Rom: Kvadratisk på 20 kvm. 270 under taket
Musikkpref.: prog rock, klassisk, jazz. MAO mye akustisk, vokal og gamle synther.
Er glad i stort, åpent, gjennomsiktig, "elektrostatisk" lydbilde. Mye kropp men ikke nødvendigvis med de laveste frekvenser i bassområdet. Litt pga av naboene også dette, det er svært lytt her jeg bor.
Så: Hvilken SF?