Og der tok min Bluesound Node 2 kvelden gitt, har vært litt rar i det siste; for et par uker siden hang den i rødt, greide ikke å oppdatere, lastet ned sw på en minnepinne og tvangsoppdaterte den. Det gikk fint, fungerte bra frem til i dag. I dag tidlig lyste den rødt, hmm. Merkelig. Men det var liv i lyset ved nettverkskabelen bak og plutselig lyste den blått igjen. Ok, frem med nettbrettt og åpnet appen, der lyste plutselig Noden rødt igjen..... men etter 5 minutter blått igjen. Begynte å spille musikk, dette går bra, noden lyser blått og jeg ser det er nettverkstrafikk på den. Men så fanden, for første gang siden jeg flyttet inn her i Moss desember 2007, ble det et strømbrudd på etpar minutter og etter det lyser noden bare rødt, har tatt strøm, har prøvd å laste sw via minnepinne, skjer ingenting. Lyser bare rødt og appen får ikke tak i noden. Kjøpte denne i 2015 såvidt jeg husker og den har dermed stått på 24/7 i 4 år. Hva skal man prøve nå tro? Har jo en god dac i C49 og har ikke musikk på harddisk så jeg trenger i utgangspunktet bare en enkel streamer......