Jeg har ikke fulgt med i utviklingen på mange år, men begynner å få lyst til å utvide musikksamlingen igjen og lurer på hvilken type media/digital avspiller jeg bør satse på? Kan naturligvis fortsatt få tak i CD, men opplever at det er utdøende. Har vært innom et par butikker, men får litt forskjellige/uklare svar. Vet ikke helt hva jeg skal søke etter for å lese meg opp heller.
Jeg ønsker meg muligheten til å få tak i gode avspillinger med minst like god lyd som det jeg er vant med fra de beste CD-innspillingene mine. Jeg ønsker tilgang til et bredt utvalg innspillinger innen klassisk musikk og opera (og resten av familien vil ha pop/rock, jazz, og alt mulig annet).
Er det noen som kan gi meg noen hint på veien blir jeg glad!
Jeg har følgende oppsett i dag: Teac P500 CD drivverk, Tact RCS 2.2 pre amp med romkorreksjon, 2 Quicksilver monotrinn, Martin Logan Odyssey høytalere
Kris
Jeg ønsker meg muligheten til å få tak i gode avspillinger med minst like god lyd som det jeg er vant med fra de beste CD-innspillingene mine. Jeg ønsker tilgang til et bredt utvalg innspillinger innen klassisk musikk og opera (og resten av familien vil ha pop/rock, jazz, og alt mulig annet).
Er det noen som kan gi meg noen hint på veien blir jeg glad!
Jeg har følgende oppsett i dag: Teac P500 CD drivverk, Tact RCS 2.2 pre amp med romkorreksjon, 2 Quicksilver monotrinn, Martin Logan Odyssey høytalere
Kris
Sist redigert: