Min sønn er rystet over at du drakk den nåUng men ok etter 24 timers lufting i kjøleskapet Vis vedlegget 1103678
Tror du den kan passe til løs-snus og?
Nja, kommer an på hvor mye spytt munnhulen din generererTror du den kan passe til løs-snus og?
Sköljer du ner snuset med den?
Kun en test, har en bunke i kjelleren.Min sønn er rystet over at du drakk den nå…………men jeg antar du har noen flasker til for et senere tidspunkt
![]()
I mellomtiden er jo denne å få kjøpt …Fornøyd med å få hanket inn denne i dag. I følge min sønn skal det være value for money. Da er det bare å håpe at drikkevinduet er før jeg ikler meg furudress
Vis vedlegget 1104050
Likte den veldig godt på polets lanseringssmaking. Kom også inn tidlig nok i slippet til at jeg handlet noen flasker for en venn, for egen del har jeg nok/for mye vin. 740 flasker i kjelleren p.t.Fornøyd med å få hanket inn denne i dag. I følge min sønn skal det være value for money. Da er det bare å håpe at drikkevinduet er før jeg ikler meg furudress
Vis vedlegget 1104050
Hva spiste du til?Spansk Garnacha, kjøpt på restaurant i Almansa. En smaksbombe med kompleksitet. Yummi!
Champagne basert på kun Pinot Noir (og/eller Pinot Meunier) får ofte en kraftigere smak enn champagne basert på ren Chardonnay eller en blend av samme.Nydelig med toner av grapefrukt. Basert på pilot noir. Til biter av vesterhavsost