Har fått over sporet "Sounds of Blue". Det låter helt superdupert og vil regelrett bli en trivselskapende skive på en mai-fredag med low-shoulders og kanskje et glass kjølende ...limonade!
Ikke en sjanger jeg har flust med skiver fra. Fantastisk lyd på denne Mofi-pressingen. Denne er allerede vrien å få tak i mange steder, så ikke nøl hvis du ønsker å skaffe deg et eks.
Ventet siden nyttår på denne så regner med den er fersk ut av pressen.
Undrer på om denne har så lavt salgsvolume at de tar vare på stempel for gjenbruk til neste opplag?
Fikk dette knippet levert i går morges. Alt var bra unntatt Peter Gabriel som var en gedigen skuffelse. Er en half speed 33,3 remaster. Meget lavt nivå på lyden og jeg synes den er ullen i forhold til cd'n jeg har. Blir nok solgt til skampris til en vinylpusher på neste platemesse...
Takk for tips, Vipa.
Ville ha´ kjøpt den, eftersom jeg har DVD´en og synes, det er en kanon-koncert, men blev tilsvarende skuffet af "Growing Up Live"
på vinyl. Så holdt litt igjen, og det var godt, ser jeg nu.
Ufatteligt, at de får slippe så dårlige masterings, uten at kunstneren selv protesterer
Hæ hæ.... har bare hørt min én gang og tilfreds så langt, men men................
Var jo blevet nysgerrig på alt det snakk om Steven Wilson mix´es, og da jeg sa´ opp Tidal før Jul......da
var det vel bare å putte i indkøbskurven for at få se/høre selv, så i dag med posten: