Håper, den låter bra.
Håper, den låter bra.
Dette er et av de uautoriserte plateselskaber (Wax Time), som utgi´r kopiprodukter p.g.a. et "loophole" i EU´s copyright lov.
Om du ser bak på cover, står det (nesten) ingenting om opprinnelsen. Bare et "Manufactured in EU". Disse selger dritt-billig rundt omkring,
men noen platesjapper ta´r fuld pris p.g.a. labelen "180 gram Audiophile pressing". En stor del av disse har en CD som oprinnelse
for masteren til plata. Dermed ikke sagt, at den ikke kan låte bra allikevel.
Dette er det riktige produktet:
Vis vedlegget 743954
Vis vedlegget 743955
Denne er så en 2 x 45 rpm, men 1 x 33 ser likedan ut
Ah, har ikke peiling på slikt - trodde seriøse butikker som Platekompaniet solgte seriøse plater...Du unnlot behendigt å vise, hva´som står i bunden av coveret
Desverre ikke.Ah, har ikke peiling på slikt - trodde seriøse butikker som Platekompaniet solgte seriøse plater...
Amerikansk Jazz fra 50-60-70 talet er ikke presset i EU annet enn på de originale labels. Den lille kommentaren i højre, nederste hjørnet er din ADVARSEL
Jeg har mye å lære i vinyl-verden merker jeg.Amerikansk Jazz fra 50-60-70 talet er ikke presset i EU annet enn på de originale labels. Den lille kommentaren i højre, nederste hjørnet er din ADVARSEL
Og tar jeg ikke feil, er Fnin Kalvik fortsatt sur, for at han ikke fikk leke med de store gutta.Lørdagskos. Handla hos Platesjappa i formiddag....
Vis vedlegget 743971
29 august 1966 kom Millie fra Jamaica og opptrådte for 3000 betalende mennesker på festplassen "Fløta" på Ådalsbruk i Løten.Og en 45rpm klassiker, Vis vedlegget 746654
Mercury blues på vinyl er min referanse på trommelydTommel opp til jævelen for å minne meg på David Lindley! Ha'kke spilt mine på minst et par år, så de må frem igjen asap.
Da bør du koste på deg utgaven fra selskapet SPEAKERS CORNER. Ikke så veldig dyr, men merkbart mye bedre. Det er ( enda) mer punch lyden. Særlig trommene. Instrumenter står klarere fra hverandre, og det låter fyldigere enn originalen. ( som heller ikke er dårlige).Mercury blues på vinyl er min referanse på trommelyd
Da bør du koste på deg utgaven fra selskapet SPEAKERS CORNER.