Musikkmannen
Musikk i fokus
På vei.
As ordered.... so be it....... Request completed. 1 stk. with til den tidligere formannen (ikke Trump) ,Så enig, så enig. Fantastisk album i all sin enkelhet!!!
Får du tak i ett eksemplar til meg også, så sender jeg danske pesetas med brevdue..
Forbavsende billigt, taget i betraktning av, at dette er Norge og 3-doppelt vinylTakk til Generalkonsulen for velvillig bistand. Det er ikke alle forunt å ha eget platehvelv i Jutland
Big Dipper i Oslo har lagt den ut som bestillingsvare - NOK 399,-.
https://bigdipper.no/parlophone-denmark/5054197107832/allan-olsen-and-norlan-rygter-fra-randomr%c3%a5derne-live-3lp.
Der kom endelig den andre Isis-reissuen helt fra Australia, 2021-utgave av Oceanic på gull/svart/transparent vinyl. Jeg hadde egentlig forhåndsbestilt den på iMusic, men de fikk den ikke inn viste det seg. Ble litt jobb å finne en veldig begrenset plate fra et band med en innbitt fanskare, nærmere 3 måneder etter utgivelsesdato, den var utsolgt over alt jeg lette i USA og Europa. Så plutselig kom jeg over en platebutikk utenfor Melbourne som hadde to eks. inne. Vel verdt 3 ukers ventetid
Vis vedlegget 780348
Begge to er fantastiske! Tror ikke de har noen blindskudd i hele diskografien sin.Bra tips. Har Panopticon(blå vinyl) og Wavering Radiant(gul) sikkert ikke spilt de på mange år. Får sette de på etter jobb i morgen!
Om du mener Keith Jarett, så er den som alle hans andre på ECM = TOP $$ (dobbel vinyl denne).Synes ikke du skal klage, @HasseBasse . Du er heldig som har en sånn butikk så nærme. Hvordan er pressingen av den første der?