Hvordan er lyden på denne. Tappet fra miksebordet
Hvordan er lyden på denne. Tappet fra miksebordet
Det vet jeg ikke enda Men regner ikke med at det er spesielt god lyd på den.Hvordan er lyden på denne. Tappet fra miksebordet
Det virker helt naturlig i min vinylverden.....sammenligninger er mye enklereHvorfor har du kjøpt 2 av hver??
Bare for oppklaring..... Tror du missforstod meningen med innlegget mittDet virker helt naturlig i min vinylverden.....sammenligninger er mye enklere
Bilder.......Hva gjør en Eltonfreak på RSD? Ribber Norges beste vinylsjappe for hans spesialutgivelser. THOM BELL- & LOCKDOWN SESSIONS på henholdsvis lavendelfarget- og blå vinyl.Det ble resultatet. Denne unike mannens LPer i min besittelse er nå så mange at jeg må investere i to egne platekofferter for å ivareta dem etter kunstens regler. Hele samlingen ville tatt en vegg i musikkbiblioteket.
ooops, er det en Z vi ser der på JT coveret?Denne kom i mandags.....
Vis vedlegget 812682
I tillegg er denne på vei fra Sverige......
Vis vedlegget 812683
Selger skriver, at den er "Mint"....... vi får se da
Med enne bli´r det da 4 DWAS i sammlingen: Denne, "Atmosphere", "Fool´s Paradise" på vinyl og "Unplugged" på CD.
Skulle ønske, at "Unplugged" var tilgjengelig på vinyl. Fantastisk live-album
Hei.
Nå snakker vi ungdomsminner herSnublet tilfeldigvis innom Grim Vinyl Record Shop......atter en gang og fikk med en anbefaling hjem.
Skiva ligger klar til å snurres litt senere, men er det noen spesifikke spor som utmerker seg positivt på denne platen?
PS! Fikk med full returrett på kjøpet....og de har flere album fra denne gruppa i hylla hvis andre er bedre...?
Vis vedlegget 817005
Falt godt i smak den skiva her...Nå snakker vi ungdomsminner her
Bra skive, synes tittelsporet og head over heels og turn me on er de beste. winter dreams er jo heller ikke verst...
Som sagt, denne var mest spilt i ungdomsskolen, men har dratt den frem på noen sjøslag her for å mimre litt. Får nok gi den en runde i kveld.Falt godt i smak den skiva her...
Likte best:
1. Turn Me On
2. Balls to the Wall
3. Losing More Than You've Ever Had
Bra definisjon på både Bass og Trommer.....
Siste låt, Winter Dreams, virker helt fremmed på denne skiva.....innspilt og mixet separat fra alle de andre låtene?
Opp 6 dB på MV for å matche normalnivået...