Har bidratt der og håper den kommer i land
Depress - de infinite. Hvor kan denne bestilles?
Takk for tipsBidra.no
Depress de infinite : 113% av målbeløp
Har ni hört fåglarna på sida2?Dagens från Nostalgipalatset.
Vis vedlegget 1058530
Godt å se fler Marten- og Nottingham entusiaster her inne!Vært et par spennende dager på platejakt og mye gull med hjem.
I tillegg ble jeg foræret Rickie Lee Jones´ deilige Pirates og The Wall, så nå blir det lite å se til meg i stua på et par dager
Vis vedlegget 1056575 Vis vedlegget 1056574
Har du fått lyttet og hvordan er produksjonen? Fullt på høyde med det beste fra idag-ish?Postmannen på døra!
Vis vedlegget 1058073
1969-pressing. Interessant kombinasjon av katalognumre og sidenummerering, og gammelt plateselskapsnavn på coveret og nytt på etikettene. Humminguru neste!
For det første er det veldig bra spilt og sunget. Selvfølgelig dras det i spakene når det dras til ordentlig (M2 går fra pppp til ffff), men det låter godt, absolutt. Sjekk den gjerne på strømmetjenestene. Kubelik gjorde bare én Mahler-syklus for DG.Har du fått lyttet og hvordan er produksjonen? Fullt på høyde med det beste fra idag-ish?
Gromt! Den turnéen fikk jeg med meg. Chateau Neuf, med selveste Ian Paice bak trommesettet.
Hehe, har alltid fundert på hvordan, til enhver tid, holde kontroll på vinyl samlingen så man unngår dubletter tripletter ++Jeg er en idiot! Brukom i Styrmannsgata i Trheim har fått inn en dunge klassisk-lper, og jeg min arme synder kunne ikke motstå fristelsen, selv om
- Kallax-ene mine er stappfulle
- Har ikke plass til flere av slagsen
- Anlegget er koblet ned pga byggearbeid (vannlekkasje/ gulvbytte)
Ikke så mange som @tjua over her, men 3 fulle poser hittil... Deriblant den fine Kubelik M2'en som over.
Ble nok noen dubletter, men pyttsann!
Vis vedlegget 1061055