Den Evans skiva er råflott ! Samme med Waltz for Debby som er fra samme opptakene ! anbefales før de skyter i været i pris.En god trippel TH 2013 utgv fra Bernie Grundman mastering lab helt topp
Vis vedlegget 1062901
Mon the biff!
Nice. Jeg har Sticky Fingers fra samme serien og den låter bra.Ny ladning fra onkelen min i Okinawa. Goats Head/Its only/Black&Blue fra den flotte ESS 1979 reissue serien. Komplett m/tekstark og MINT på cover og vinyl. Goats og IORR er den beste versjonen jeg har hørt av disse platene. Japan kan være lyst og tynt, men her er det mørkt, organisk, dynamisk og krystallklart ! Black er on par med europe/us. Altså svært bra. kanskje Stones mest audiofile lyd. Vis vedlegget 1066225
Exile fra ESS serien er også fin ! Veldig lik de tidlige Artisan pressene, men littegrann mindre "hot" mastering. Noe som ikke gjør noe egentlig.Nice. Jeg har Sticky Fingers fra samme serien og den låter bra.
Og for meg blev det disse med hjem.Lee Morgan gave fra Elmer MVar en tur til Hifi&Vinyl sammen med Cash 63 i dag, og fikk rasket med meg noen godbiter.
Vis vedlegget 1067019
29-årsdag? Grattis!
Blir spennende å høre på denne Doors-konserten
Vis vedlegget 1070236
Denne er fremdeles forseglet. Skal sprettes i forbindelse med en vinylaften med fokus på Doors sammen med trofaste Doors fanHvordan er lyden på denne?