Cash 63
Æresmedlem
Har du funnet en orginal press av November lurvis? Blitt kostbar den.
Hvis denne er blitt kostbar, må jeg sjekke mine 2 første fra November som ble kjøpt nye da de ble gitt ut.Har du funnet en orginal press av November lurvis? Blitt kostbar den.
Jeg har denne i god stand.Hvis denne er blitt kostbar, må jeg sjekke mine 2 første fra November som ble kjøpt nye da de ble gitt ut.
Jeg kjøpte og prutet ner til 350kr hos Linnés Records Gøteborg for en ivf vg+ 7-8 år siden tenker han husker det fortsatt, som megJa, orginal pressing. Fikk et `godt` tilbud og ga ni hundre for en VG+. Mangler andreskiven 2:a November.
Jeg hentet også Woodland hos Big Dipper i går, men siden jeg er verken grønlending eller nordlending droppet jeg uteserveringen. Var glad til da jeg kom uskadet tilbake til bilen.
You're in for a treat i begge disse utgivelser. Geraint er makalaus i disse sangene, og Wyn er fra en tid da man ikke nølte, bare for å la solisten briljere etter forgodtbefindende.På vei fra Speaknoevil på Discogs/i Danmark:
Vis vedlegget 1092730
EMI-Angel US-pressing. Har trua, @Steen .
Vis vedlegget 1092731
1970 tysk førstepressing. Usikker på om den noengang får Rainer og Sidneys behandling, så derfor.
Mastertapen må være analog fire- eller åttespors og to av sporene være tiltenkt bakkanalene i et 4.0-system. Og ja, det skal selge også. Derfor kun én kammermusikkutgivelse og ingen opera så langt.Hva er kriteriene, mon tro, for å bli plukket ut til en TOS- utgivelse? Det må vel være en drøy veiing i retning forventet salgstall.
Vet du hvor mange eksemplarer den er gitt ut i?Tok litt tid å få tak i denne. Highasakite - Silent Treatment - Clear Limited utgave. Helt strøken / Mint med signatur fra tre bandmedlemmer, dessverre ikke av Ingrid og Kristoffer, men det gjør ikke noe. Fin skive med mye god musikk
Vis vedlegget 1093555
The Sound er topp! Har sett etter disse 2 utgivelsene ganske lenge, men har vært litt dyrt..Sound er digg jeg solgte mine orginal presser til Antonsen den Jeopardy er blitt sjelden.
Nå presses disse i et opplag på rett over 3000 ex til world wide, de som ble utgitt i Oktober er fortsatt tilgjengelige så noe storselgere er ikke dette heller, det bare ser slik ut når vi vanker på musikk forums. Vi er vel egentlig så få som kjøper dette (og annen vinyl...) at vi nærmest er samleobjekter vi også...Og ja, det skal selge også. Derfor kun én kammermusikkutgivelse og ingen opera så langt.