MrSpock
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 06.03.2007
- Antall liker
- 5.999
Fantastisk tråd, flotte anlegg og bilder.
Kunne tenkt meg at @Snickers-is tok et bilde jeg! Men han menger seg vel ikke med oss ullhuer på den måten!Morsomt å se alle de flotte sakene som dukker opp her fra folk man ikke ante eksisterte, hvor nå er anleggene fra gjengangerne? Har fått med medn Sluket og Evo III og en håndfull til , men venter spent på flere
Helt uden noget der absorberer andet end gardiner puder og hundahh et møblert hjem med gardiner og musikk , deilig
Mange takk!Praktfull PH-lampe, @Edzilla !
Hehe, jeg er nok ganske mye av et ullhue selv, men det er et par-tre ting som skiller meg og den typiske entusiast.Kunne tenkt meg at @Snickers-is tok et bilde jeg! Men han menger seg vel ikke med oss ullhuer på den måten!
Hehe, jeg er nok ganske mye av et ullhue selv, men det er et par-tre ting som skiller meg og den typiske entusiast.
Det er en åpen stue på 6,72x5,84 + hall/trappeoppgang.Hva er dimensjonene på rommet ditt MT ? Ser deilig romslig ut!!
Du er selvfølgelig ikke pålagt å forklare deg og vi har jo alle vår tilnærming til dette feltet. Proffe som glade amatører.
Når det er sagt kjenner jeg flere med ekstrem gjennomtrekk av utstyr og det er vel et fåtall av oss som føler at alt er på plass til enhver tid. For egen del har jeg en lang liste med ting som skal utrettes før jeg med god samvittighet tør påstå at stua er så bra som jeg klarer få til. Det blir på en måte et situasjonsbilde.
Tror det hadde morsomt for flere av oss og se hvordan supernerdene og bransjeaktørene generelt har det, men det er jo frivillig.
Kan ikke lyve, det ser utrolig kult ut, litt steampunk.Vis vedlegget 659208
Mitt anlegg. Thorens 124II, Line Magnetic LP33, Line Magnetic AS-125, Line Magnetic 222 høytalere.