|
Bilen i annonsen du linker til er ingen stasjonsvogn.Utifra min erfaring er dette sikkert som banken, har en slik en litt nyere selv. Aldri et hikk eller noe som helst problem. 4+ år nå. Billige servicer, helt kurant å kjøre så lenge du unngår 1.6 bensin. 1.8 er fin.
Toyota Avensis 1,8 Sol 2004, 133*232 km, kr 99*999,- -
Ser det, men er nok av dem på markedet. Regner med OP er kapabel til å søke litt selv.Bilen i annonsen du linker til er ingen stasjonsvogn.Utifra min erfaring er dette sikkert som banken, har en slik en litt nyere selv. Aldri et hikk eller noe som helst problem. 4+ år nå. Billige servicer, helt kurant å kjøre så lenge du unngår 1.6 bensin. 1.8 er fin.
Toyota Avensis 1,8 Sol 2004, 133*232 km, kr 99*999,- -
Noe slikt som dette:-hva er snusfornuftige bilkjøp i prisklassen mellom 75-100 000,-? Stasjonsvogn, driftsikkerhet, minimalt med vedlikehold osv.
Den Volvoen? Du får sikkert betale mer for den...-er ikke den litt for "billig"?
Saab 9-5 er iallfall en utrolig bra bil, vi hadde den i bilpoolen på mitt forrige arbeidssted og det var en av de bilene jeg likte best å kjøre. Presis, går brukbart selv med minste bensinturbo og opplevd kvalitetsfølelse på norske vinterveier med vaskebrett er god.Det ligger 33 Saab 9-5 stasjonsvogner på Finn.no, med pris 75-100.000. Komfortable og romslige biler med til dels spreke motorer. Saab Parts som lager reservedeler eies av den svenske staten, og tilgangen på deler bør dermed være sikret.
Skremmende godt fornøyd med min -09 Focus stv. 106 hk diesel med 95 000 på telleren når jeg kjøpte den for noe over 1/2 år siden. Er en trend utgave jeg har, men med det meste av utstyret du finner i en titanium. Kjøpte den for ca 140 lapper med alt inkludert..... Noe over budsjett jah.... men har inntrykk av at du får mye for pengene med å kjøpe en focus...Jeg kom over et velholdt eksemplar av Ford Focus, stv, 1.6L 100 Hk bensin, 2004 modell og 122 000 km. Litt dyr, kanskje til 79k, men den var faktisk noe av det mest velholdte jeg har kommet over.
Kjøpte rundt nyttår i år en Ford Mondeo 2000-modell. 1.8L bensin 115 hk, 110 000 km - 5000,-Jeg kom over et velholdt eksemplar av Ford Focus, stv, 1.6L 100 Hk bensin, 2004 modell og 122 000 km. Litt dyr, kanskje til 79k, men den var faktisk noe av det mest velholdte jeg har kommet over.