Det der skjønner jeg ikke? På taket? Da er det jo for det meste englene og Gud i himmelen som ser det. Jeg trodde jo at de, om ingen andre, visste det!? : ;D ;Dmteinum skrev:
Det der skjønner jeg ikke? På taket? Da er det jo for det meste englene og Gud i himmelen som ser det. Jeg trodde jo at de, om ingen andre, visste det!? : ;D ;Dmteinum skrev:
Delle skrev:Her et sted, i en av Flekkefjords nabokommuner, klorer jeg meg fast.
Mvh
Hi Hi. Fantastisk.Spiralis skrev:Det der skjønner jeg ikke? På taket? Da er det jo for det meste englene og Gud i himmelen som ser det. Jeg trodde jo at de, om ingen andre, visste det!? : ;D ;Dmteinum skrev:
Du ser røyken fra Eramet (Tinfos) i det fjerne. Sarons Dal rett utenfor venstre billedkant.motoren skrev:Delle skrev:Her et sted, i en av Flekkefjords nabokommuner, klorer jeg meg fast.
Mvh
hvor er dette Delle?? klarer ikke å kjenne meg igjen her :-[
mvh
Takker Delle,dette var jo nesten flaut siden jeg har bodd noen år i kommunen.Delle skrev:Du ser røyken fra Eramet (Tinfos) i det fjerne. Sarons Dal rett utenfor venstre billedkant.motoren skrev:Delle skrev:Her et sted, i en av Flekkefjords nabokommuner, klorer jeg meg fast.
Mvh
hvor er dette Delle?? klarer ikke å kjenne meg igjen her :-[
mvh
Hjalp det?
Ååå der har jeg vært rolfozzyrolfozzy skrev:Ikke så detaljert kartet over hvor jeg bor. Men det er oppe, litt til høyre et sted.
Kunne vært moro, i nattens mulm og ferietid, å omarrangere taksteinene til "ELVIS LEVER".ErosLoveking skrev:Fantastisk eller trist. Alt etter øynene som ser. *urk*
En ting er sikkert, salg av bolig senere sitter et par hakk lengre inn, selv om det er aldri så mye hallejula-belte.
;DValentino skrev:Kunne vært moro, i nattens mulm og ferietid, å omarrangere taksteinene til "ELVIS LEVER".ErosLoveking skrev:Fantastisk eller trist. Alt etter øynene som ser. *urk*
En ting er sikkert, salg av bolig senere sitter et par hakk lengre inn, selv om det er aldri så mye hallejula-belte.
Avventer invitasjon fra mteinum.
ELVIS LEVER - så sant som det står skrevet:Valentino skrev:Kunne vært moro, i nattens mulm og ferietid, å omarrangere taksteinene til "ELVIS LEVER".ErosLoveking skrev:Fantastisk eller trist. Alt etter øynene som ser. *urk*
Tja , vi har noen kjølige dager her også..Jeg ser frem til min første sommer på St.Hanshaugen. I mellomtiden henter jeg kaffen på Java, rundstykkene hos Bakeren og osten hos Gutta på Haugen.. ;D. Småkakene fås hos Pascal hvis man ikke har en konditor i familien.Roberten skrev:Steike, Sleiven, jeg bor knappe tusen meter vest fra deg, allikevel ser temperaturen langt mer levelig ut på dine trakter.
pengesluk skrev:NO FUCKIN' WAY!!!! Høybråten! Alle veier leder til Rom!
Et maskingæver-rede i enden av veggen til bestrykning mot parkeringsplassen så er det fullendt.pengesluk skrev:Fint på Skullerud, ja - har en kompis rett bortenfor de atriumhusene du nevner. De er uforskammet dyre forøvrig.
Er stadig i det området selv, ofte på hagesenteret (de har forøvrig ekte hjemmelagde vafler av Guds nåde) eller i marka.
Høybråten er merkverdig praktisk; fra sentrum kan du kjøre Trondheimsveien og over Stovner, Østre Aker vei helt inn til enden, og selvsagt E6 til Karihaugen! Har kun 20 min. til Gardermoen, skal vi sørover ut av byen f.eks. så kan man kjøre indre veien og unngå både bomringer og kø. Kort vei til ALLE fasiliteter, 8 min. til Helsfyr , tre forskjellige busser med bussfil, i tillegg T-bane og tog. Dessuten har jeg jobben 600 m. unna ;D ;D ;D
Ble stort sett ferdig med kafelivet på Grünerløkka og omegn for ti år siden, og selv om jeg er født og oppvokst i tjukkeste Oslo-gryta så savner jeg ikke den nærheten jeg hadde til den før, rett og slett fordi jeg har ikke bruk for de mulighetene i samme grad lenger. Andre ting er viktigere. Tror det er alderen som gjør det. Nå kan jeg leke sumo-bryter i min egen hage, uforstyrret! Med musikk!
Skaff deg en atriumsløsning selv - må da være ideelt for en som avler i ditt tempo ;D ;D
En kan vinne en reise dit har jeg hørtNolfi skrev:Sørumsand, uten strøm. : ???