mediakjendis
Hi-Fi freak
Det var trist at jeg ble syk, hadde gledet meg til og treffe dere.
Hei og takk for i går !Hei gutta i Asker&Bærum Audio
Tusen Takk for en hyggelig men dessverre en kort kveld.
Dette må vi gjøre oftere?
Hvis dere ønsker besøk eller besøke noen,kan vi ta det
i denne tråden eller eventuelt sende PM.
Det virket som at «gamlegutta» i klubben ville besøke
dere «nye»?
Hva med dere «nye»?
Vil dere besøke noen av oss?
Veldig hyggelig! Kl 19 på fredagen passer for meg.Hei og takk for igår. Veldig trivelig å treffe nye ansikter med samme hobby som en selv. Det ble desverre en litt kortere seanse enn planlagt da pizzabakeren hadde bestemt seg å stenge tidlig pga snømengden. Hehe.
Hvis noen har lyst til å komme til meg førstkommende helg, er dere hjertelig velkommen. Har akkurat fått min Devialet 220 pro Ci tilbake fra Paris, så hvis noen syntes det kan være spennende vil høre på denne med Marten Django XL er det bare å komme. Jeg er hjemme fredag og lørdag kveld, og tenker at det kan passe kl 19 på fredag og kl 18 på lørdag. Jeg har en duganes platespiller, en grei cd spiller så ta gjerne med noe musikk. Meld deres interesse her i tråden, så sender jeg adresse på pm til deg. Det blir servering av kaffe og noe å bite i.
Mvh Espen
Den helgen er jeg opptatt med å tusle rundt i fjellene som omringer Sauda. 3 meter snø lokker langt mer en lyd på hotellromHei Asker&Bærum Audio’s «medlemmer»
Nå er det på tide med hifimesse.
Neste som står for tur er Stockholm.
Messa ligger på hotell Sheraton 300m
fra Sentralstasjonen.
Det foregår helgen 17 og 18 februar.
Håper jeg treffer flere av dere der???????
Den helgen er jeg opptatt med å tusle rundt i fjellene som omringer Sauda. 3 meter snø lokker langt mer en lyd på hotellromHei Asker&Bærum Audio’s «medlemmer»
fra Sentralstasjonen.
Håper jeg treffer flere av dere der?
Jeg koser meg på hifimesser med god mat og kameratskap.Den helgen er jeg opptatt med å tusle rundt i fjellene som omringer Sauda. 3 meter snø lokker langt mer en lyd på hotellromHei Asker&Bærum Audio’s «medlemmer»
fra Sentralstasjonen.
Håper jeg treffer flere av dere der?
Kos deg på messe!
-BB-
Hei ArveEr det plass til en til i det gode selskap? Jeg bor sentralt i Sandvika, midt oppå Storsenteret.
mvh Arve
Hei. Det er en god ide. Foreslår at sted rullerer slik at det ikke blir et fast sted. Vi kan avtale sted før hver gangKan det være en ide med fast, uhøytidlig og inkluderende møtekveld? Månedlig? Melboden? Baracoa Cafe Bar? Sjøflyhavna? The Local? Preike om løst og fast, spise litt, skrøne litt og le en hel del?
Jeg er med!
-BB-
Da slenger jeg ut følgende forslag:Hei. Det er en god ide. Foreslår at sted rullerer slik at det ikke blir et fast sted. Vi kan avtale sted før hver gangKan det være en ide med fast, uhøytidlig og inkluderende møtekveld? Månedlig? Melboden? Baracoa Cafe Bar? Sjøflyhavna? The Local? Preike om løst og fast, spise litt, skrøne litt og le en hel del?
Jeg er med!
-BB-
Flott! Bord er reservert og den første torsdagen hver måned er ubønnhørlig lagt inn i min kalender for all overskuelig fremtid Fint om alle bidrar med å holde denne tråden oppdatert.Perfekt
Jeg er med !
mvh Calmati
Hei gutta i A&B AudioDa slenger jeg ut følgende forslag:Hei. Det er en god ide. Foreslår at sted rullerer slik at det ikke blir et fast sted. Vi kan avtale sted før hver gangKan det være en ide med fast, uhøytidlig og inkluderende møtekveld? Månedlig? Melboden? Baracoa Cafe Bar? Sjøflyhavna? The Local? Preike om løst og fast, spise litt, skrøne litt og le en hel del?
Jeg er med!
-BB-
Den første torsdagen hver måned med start 03.05 kl. 19.00 på Sjøflyhavna Kro, Fornebu. Gratis parkering, gode bussforbindelser, god mat og greie priser. Jeg kan reservere bord.
Spre det glade budskap
Mvh
-BB-
Kan vi bestemme oss for første mandagen i mnd.?Da slenger jeg ut følgende forslag:Hei. Det er en god ide. Foreslår at sted rullerer slik at det ikke blir et fast sted. Vi kan avtale sted før hver gangKan det være en ide med fast, uhøytidlig og inkluderende møtekveld? Månedlig? Melboden? Baracoa Cafe Bar? Sjøflyhavna? The Local? Preike om løst og fast, spise litt, skrøne litt og le en hel del?
Jeg er med!
-BB-
Den første torsdagen hver måned med start 03.05 kl. 19.00 på Sjøflyhavna Kro, Fornebu. Gratis parkering, gode bussforbindelser, god mat og greie priser. Jeg kan reservere bord.
Spre det glade budskap
Mvh
-BB-