Her er en link http:// www.digoo.info/kunst
Den virker nå! Du/dere må søke på side 3 nederst på siden!lars_erik skrev:Linken virker ikke.
Den er greif skrev:Den virker nå! Du/dere må søke på side 3 nederst på siden!lars_erik skrev:Linken virker ikke.
Da burde kanskje mine to innlegg også vært slettet. Men OK, for å være litt mer On-Topic, lurer jeg på hvorfor trådstarter la ut den linken?bjornh skrev:Tråden er ryddet for Off-Topic. Hold dere saklig til temaet -hvis ikke, la være å poste.
bjornh, moderator
Kanskje det er de som finner det interessant å svare.audionut skrev:Jeg trykket på over 50.000 for moroskyld, og ser til min overraskelse at vi over femti faktisk leder! ;D
Er det forresten noen som svarer ærlig i disse avstemingene?
Dette står nederst på side 3, se under: Gleder meg til en intelligent utredning på hva dette har med temaet å gjøref skrev:Den virker nå! Du/dere må søke på side 3 nederst på siden!lars_erik skrev:Linken virker ikke.
La oss starte en avstemning og finne det ut ;Daudionut skrev:Er det forresten noen som svarer ærlig i disse avstemingene?
Jeg svarer ærlig, så vi har i alle fall en som stemmer ærligHolmium skrev:La oss starte en avstemning og finne det ut ;Daudionut skrev:Er det forresten noen som svarer ærlig i disse avstemingene?
Hva med de med kabler over 100k? Fins en del av de ogRubyred skrev:Hva med de som IKKE har kabler for over Kr. 1000. Tror faktisk det er en del av de også.
Her går det i Klotz kabler, med gode rca kontakter fra Ebay. 8)
/Rubyred
De dekkes faktisk av alternativet "over 50000"lars_erik skrev:Hva med de med kabler over 100k? Fins en del av de ogRubyred skrev:Hva med de som IKKE har kabler for over Kr. 1000. Tror faktisk det er en del av de også.
/Rubyred
Nå :Holmium skrev:De dekkes faktisk av gruppen "over 50.000"lars_erik skrev:Hva med de med kabler over 100k? Fins en del av de ogRubyred skrev:Hva med de som IKKE har kabler for over Kr. 1000. Tror faktisk det er en del av de også.
/Rubyred
"Been there"lars_erik skrev:Hva med de med kabler over 100k? Fins en del av de og
Tiltredes, mr.G! Sprø stillinger gi(e)s det intet ved dørene for. Hilsen Darwin.Parelius skrev:Dreier det seg om én meter, flere meter, totalt for alle kabelmeter?
Det må da gå an å stille et sprørsmål på en slik måte at det gies mulighet for svar.
Går ut fra at det er ment standard par på 1m lengde. Hvorfor er det ikke noen kategori for under 1000,-?
Og hva er det du ikke har skjønt før? At så mange er fornøyd med så billige kabler? At 1000 kr er mye for noen enkle ledninger?f skrev:Ser at avstemmningen går i en viss retning, og skjønner nå mere og mere uenigheten her inne
Hvorfor det?f skrev:DIY kabler blir vel litt urettferdig, men