Tor
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 03.11.2002
- Antall liker
- 595
Mossing her
Du venner degMbare skrev:Er jo forøvrig helt merkelig at det ikke er sne her på denne tida av året.
Ække sne som kommer her heller, det er snø.JanR skrev:Du venner degMbare skrev:Er jo forøvrig helt merkelig at det ikke er sne her på denne tida av året.
Ikke vært sne her nede de siste 5-6-7 årene, ikke ved juletider iaffal.
/jan
Det som ikke kommer mener du ?rolfozzy skrev:Ække sne som kommer her heller, det er snø.JanR skrev:Du venner degMbare skrev:Er jo forøvrig helt merkelig at det ikke er sne her på denne tida av året.
/jan
Hehe ;Drolfozzy skrev:Ække sne som kommer her heller, det er snø.JanR skrev:Du venner degMbare skrev:Er jo forøvrig helt merkelig at det ikke er sne her på denne tida av året.
/jan
Der kom det jaggu en til fra...dalenJH skrev:Hehe ;Drolfozzy skrev:Ække sne som kommer her heller, det er snø.JanR skrev:Du venner degMbare skrev:Er jo forøvrig helt merkelig at det ikke er sne her på denne tida av året.
/jan
Uansett, velkommen skal du væreASDVW skrev:Kråkerøy her. 8) og nå ligger det Fredrikstad snø her ( heter også snøslaps )
En fra Rakkestad fortalte meg at, Rakkestad var Østfolds hjerte.
En annen mente at, Sarpsborg var Østfolds navle.
Hmm. ble litt usikker på hva jeg skulle si, siden jeg bor syd for Sarpborg og ved glommas utløp. :
Er dette tining av nordlendinger før de blir sendt sørover ?Mbare skrev:Absolutt. Nå bør det nok legges til at Østfold hi-fi-mafiaen hadde trengt litt av dette:
Altså en solid dose strøm for å få litt liv i gjengen. ;D
Nope, dette er apparaturet som trengs for å få en ekte Østfolding ut av sofaen og huset.rolfozzy skrev:Er dette tining av nordlendinger før de blir sendt sørover ?Mbare skrev:Absolutt. Nå bør det nok legges til at Østfold hi-fi-mafiaen hadde trengt litt av dette:
Ser Mbare har funnet et arkiv bilde fra Veum, tidlig på 50tallet.Mbare skrev:Nope, dette er apparaturet som trengs for å få en ekte Østfolding ut av sofaen og huset.rolfozzy skrev:Er dette tining av nordlendinger før de blir sendt sørover ?Mbare skrev:Absolutt. Nå bør det nok legges til at Østfold hi-fi-mafiaen hadde trengt litt av dette:
Trur ikke bilde er fra 50 åra dessverre de setter strøm på folk enda i psykiatrien i Fredrikstad .ASDVW skrev:Ser Mbare har funnet et arkiv bilde fra Veum, tidlig på 50tallet.Mbare skrev:Nope, dette er apparaturet som trengs for å få en ekte Østfolding ut av sofaen og huset.rolfozzy skrev:Er dette tining av nordlendinger før de blir sendt sørover ?Mbare skrev:Absolutt. Nå bør det nok legges til at Østfold hi-fi-mafiaen hadde trengt litt av dette:
Testen det er bilde av er en "frivillig" blind test av plasma høytalere (produsent holdt hemlig)
og en pre amp fra Macintosh (den det twikes på).
Det rør bestykkede slutt trinnet med separat strømforyning, er Veum produsert. d.v.s. noen av de "frivillige" gjestene hadde laget den.
Kan så vidt se noen bommuldsdraperte kabler (vanskelig å se om det er noe linolje på dem)
Men du verden med det annlegget der skulle jeg nok ha kommet frivillig å hørt på ;D
p.s. innleg nr.2 og fullstendig "off topic"
Ikke langt fra meg du daDazed skrev:Graver opp denne, jeg.
Hafslund/Borgenhaugen her.
Lite liv i denne "Østfold Hifi". I alle fall på forumet. Skjer det noe?
Du har dine lyse øyeblikk unge mann ;DRoDa skrev:Det skjer ting, Dazed. Men det er nok lite organisert...
Kanskje starte en tråd med treff? Tror jeg gjør nettopp det.
R
Det har du jaggu rett i. Lite aktivt siden jeg begynte å følge med, da.RoDa skrev:...og forresten: Lite aktivt?
Østfold hifi har over 5200 innlegg, neste forening deretter har under 1900. Så det så! ;D ;D ;D
Blir noen turer nå og da. Både lokalt i øssfoll og turer ut av fylket.teamnovak skrev:Blåser liv i denne tråden her igjen, bor i Båstad.
Hvordan er det med sosiale gatherings rundt tema hifi i østfold?