Hvor kjøper du Whiskyen og Cognacen ?

Hvor kjøper du Whiskyen og Cognacen ?

  • Polet

    Stemmer: 0 0.0%
  • Taxfree

    Stemmer: 0 0.0%
  • Svensk/danske-handel

    Stemmer: 0 0.0%
  • Smuglervare

    Stemmer: 0 0.0%
  • Egenimport/NettBestilling

    Stemmer: 0 0.0%
  • Himkok+essens

    Stemmer: 0 0.0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.300
Antall liker
21
Etter å ha lest Whisky tråden gikk det opp for meg at ikke alle nøyer seg med å handle på taxfree. Noen er så glad i Whiskey og Cognac at de betaler det det koster på Polet.Eller benyttes ande kilder?
I tillegg så kjøpes det også usmakt vare....synd det er så dyrt å prøve og feile i Norge

Så hvor hvilke kilder har dere for
Whiskyen evt Cognacen dere drikker ?


Sleiven
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.213
Antall liker
7.033
Torget vurderinger
4
Bare et valg mulig ?
 

olemar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2005
Innlegg
174
Antall liker
1
Leser mye på nettet, og bestiller det jeg ønsker fra Polet. Har dog handlet på The Whisky exchange i London og på systemet i Sverige også. Prøvde å bestille direkte fra Ardbeg, men de ga beskjed om at de ikke ville sende til Norge, grunnet toll.
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.300
Antall liker
21
Trane skrev:
Bare et valg mulig ?

det skal være 5 valg. det fikk jeg opp i allefall og tydligvis andre også, Prøv igjen..
Sleiven
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.002
Torget vurderinger
0
Det er fem valg men bare mulig å bruke ett av dem.

Jeg handler på polet, litt på Tax Free og har jeg tid til det går jeg ofte på lokale spritutsalg i utlandet.
Covent Garden Whisky Shop i London blant annet.
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.300
Antall liker
21
Spiralis skrev:
Det er fem valg men bare mulig å bruke ett av dem.

Jeg handler på polet, litt på Tax Free og har jeg tid til det går jeg ofte på lokale spritutsalg i utlandet.
Covent Garden Whisky Shop i London blant annet.
Hvor for det kun er ett valg skjønner jeg ikke , fant ikke noem måte å andre innstillinger på ,,noen som vet det?
Sleiven
 
N

nb

Gjest
Dyr sprit og dyr vin kan være betydelig billigere på Polet enn mange andre steder - det er først og fremst i lave prisklasser alkoholavgiftene gjør store prosentvise utslag på prisen.

Hadde inn- og utreise taxfree på Gardermoen byttet plass, så hadde jeg vært en gladere person. Utvalget på ankomst er trist både av sterk og svakere vare.
 
Topp Bunn