O
OivindJ
Gjest
Slanker din lommebok.Hva gjør en "hifi-sikring" bedre enn en annen sikring?
Slanker din lommebok.Hva gjør en "hifi-sikring" bedre enn en annen sikring?
Å fy å f.... hvor lei jeg er av besserwissere : :-/ :-X
Har du ikke sett en viss reklame da PRIX eller var det KIWIGodt forslag KW, veldig godt. Ikke forstår jeg hvorfor det skulle være helt utenkelig at sikring har noen effekt, dersom strømkabler har det (ja, jeg vet, det finnes dem som tviler på dette også).
Ellers synes jeg argumentet til Janhella er godt. I og med at dette i økonomisk forstand er lommerusk så skader det neppe å teste.
Nei, den skjønte jeg ikke.Har du ikke sett en viss reklame da
en krone her en krone der.. blir jo mye etterhvert vel
Et annet spørsmål som bør være viktig er, gitt at det er mye å hente på å bruke en bestemt type sikringer, er det en av de dyre dedikerte hifi-sikringene som er best, eller er det slik at en bestemt billig standardsikring tilfeldig vis er mye bedre enn alt annet uten å koste stort?
Tipper de har både hos Oslo HiFi-Center, Stereofil, Soundgarden og ikke minst HiFiKlubben. De har dessuten hos Biltema, men de er vel kanskje ikke aktuelle, selv om du får ti til prisen av en fra de nevnteSparker litt liv i denne tråden jeg...
Er det noen i Norge som selger hifi sikringer? Trenger 4x 10 ampere, lange, glass. Ingen av de er defekte, men ønsker så gjerne å prøve. Hvis dere vet om noen soom selger, gjerne privatpersoner/forhandlere, så tips meg enten i tråden, eller på PM!
Mvh
Chris
Sikringer AGU, 5 stk. - Biltema^Er Biltema sine ekte hifi-sikringer, da? De må minst være gullbelagte i endene for at det skal være ekte.
Jeg tror ikke de er dyre nok, dessverre.Sikringer AGU, 5 stk. - Biltema^Er Biltema sine ekte hifi-sikringer, da? De må minst være gullbelagte i endene for at det skal være ekte.
PM Audio? http://www.hifisentralen.no/forumet/bransjenyheter/46895-furutech-rhodium-sikringer.htmlSparker litt liv i denne tråden jeg...
Er det noen i Norge som selger hifi sikringer? Trenger 4x 10 ampere, lange, glass. Ingen av de er defekte, men ønsker så gjerne å prøve. Hvis dere vet om noen soom selger, gjerne privatpersoner/forhandlere, så tips meg enten i tråden, eller på PM!
Mvh
Chris
fikk du tak i sikringer og hva gikk du for?Sparker litt liv i denne tråden jeg...
Mvh
Chris
Da er det bare å oppgradere med å kjøpe de fra Clas Ohlson^Er Biltema sine ekte hifi-sikringer, da? De må minst være gullbelagte i endene for at det skal være ekte.
Jeg kjøpte på ESSOHvor kjøper jeg Hifi sikringer?
Jeg tenkte jeg skulle bestille imorgen. Jeg fikk tak i via NAT, sendte bare en mail til Morten, har ikke rukket å svart han enda. Pr nå ser det ut til at jeg trenger 4x 10 A x32mm, så skal jeg skru opp dac'en og strømtrinnet til pre'en og se om det er noe som kan skiftes ut der også!fikk du tak i sikringer og hva gikk du for?Sparker litt liv i denne tråden jeg...
Mvh
Chris
du får komme tilbake med rapport når de er installert og prøvd. Venter i spenningJeg tenkte jeg skulle bestille imorgen. Jeg fikk tak i via NAT, sendte bare en mail til Morten, har ikke rukket å svart han enda. Pr nå ser det ut til at jeg trenger 4x 10 A x32mm, så skal jeg skru opp dac'en og strømtrinnet til pre'en og se om det er noe som kan skiftes ut der også!fikk du tak i sikringer og hva gikk du for?Sparker litt liv i denne tråden jeg...
Mvh
Chris
er veldig spent på akkurat dette, om det er bra, eller om det er såkalt Snake Oil
Ryker disse sikringene fra Furutech på en mer skånsom måte ??? Med tanke på prisen ....PM Audio? http://www.hifisentralen.no/forumet/bransjenyheter/46895-furutech-rhodium-sikringer.htmlSparker litt liv i denne tråden jeg...
Mvh
Chris
Er det ikke de der du får sms før de ryker?Ryker disse sikringene fra Furutech på en mer skånsom måte ??? Med tanke på prisen ....PM Audio? http://www.hifisentralen.no/forumet/bransjenyheter/46895-furutech-rhodium-sikringer.htmlSparker litt liv i denne tråden jeg...
Mvh
Chris
Styggen.Ikke diss Snake oil. Det er sykt bra!
Har erfart at ved bruk av hifi sikring så bør man gå opp litt. Tysk forhandler av "gull" sikringer anbefalte 1.6 treg der original var 1.25a treg. Konstruktør av min forsterker ga klarsignal for 2.5a sikring. Selvfølgelig individuelle behov. Gravde i materie da 1.25A hifi sikring døde fort..
AD
Velvalgte ord når det er snakk om sikringer.Venter i spenning
Følger bare strømmen. ;DVelvalgte ord når det er snakk om sikringer.Venter i spenning