Vel, først må du begynne med å være veldig, veldig saklig. Så må man være diplomatisk av seg. Ikke være i stadige, innbitte diskusjoner. Se at andre kan ha mye rett i det de sier. Og så må man bli rekruttert av Høvdingen...FAB skrev:bambadoo, du var en svært hyppig innlegger før.
og nå er du moderator.
Åssen blir man det egentlig?
Trodde jeg var tidlig ute jeg, men brukte tydeligvis 9 mnd på få registrert meg!!bambadoo skrev:
Denne lista sier meg lite. Medlemmer som ikke er aktive lenger eller har skiftet nick står jo ikke på denne.Jøgga skrev:Datoer for registrering kan medlemmer se f.eks. her
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0
Like interessant som skattelistene.
Hm... var jeg blandt de 10 første altså, det visste jeg ikke!bambadoo skrev:
aktiv og aktiv.... kvantitet er ikke alt...!OKA skrev:Jeg var på hififorum for 10 år siden og, men da og tidligere var det Lyd&Bilde som hadde den aktive gjengen.
Kunne muligens brukt noe av denne tiden bittelitt bedre....70 dager, 8 timer og 39 minutter.
Hei, hvordan fant du den gamle hifisentralen? Da var det slik jeg husket at det ble nyregistering i 2002?Finn M skrev:Har gjort litt reserach på gamle Hifisentralen. Mitt gamle nick ble opprettet den 22. april 2001.....
aktiv og aktiv.... kvantitet er ikke alt...!OKA skrev:Jeg var på hififorum for 10 år siden og, men da og tidligere var det Lyd&Bilde som hadde den aktive gjengen.
Husker de stort sett besto av to leirer. Den ene som mente Cerwin Vega var toppers og den andre som bare ropte Kappa! Kappa! Kappa! ;D