Overlater krenkelser til Sluket, jeg holder meg til tvetydigheterDen siste setningen kan også tolkes på flere måter![]()
|
Overlater krenkelser til Sluket, jeg holder meg til tvetydigheterDen siste setningen kan også tolkes på flere måter![]()
Mnja. Det har vært et par plater jeg har faset ut som jeg har angret på i etterkant, og det er ikke type dusinvare det er enkelt å skaffe tilveie igjen - til vettug pris ihvertfall.Veldig vanskelig kriterium å bruke![]()
Jeg nominerer:Vin og vinyl, hakket mere sofistikert enn øl, fitte og hornmusikk
Godt vi har spesialister på ulike felt enda her på HFSOverlater krenkelser til Sluket, jeg holder meg til tvetydigheter
Er på saken - dette er jo et produkt hvor olje er en av bestanddelene så jeg sendte bekymringsmelding til Local Area Nutcase!!"Vinyl-Skam" - en sak for MDG
Har hele rekka - et must for vinyl afficionados Norvegicus.... Står sammen med "Kramgoa låtar" serien til VikingarnaEr det fortsatt noen som samler på Treff serien, m Gro Anita Schønn og venner?
Kommer neppe i repress m det første!
Vin, vinyl og vagina? Bare for V sin skyldJeg nominerer:
Vin, vinyl og kvinners selskap.
Det må være den ultimate krenkinga:Har hele rekka - et must for vinyl afficionados Norvegicus.... Står sammen med "Kramgoa låtar" serien til Vikingarna
Eller pickups, pupper og pussy. For P's skyldVin, vinyl og vagina? Bare for V sin skyld![]()
Mange måter å si piker, vin og sang på,. Men innholdet er stort sett det sammeBle mye grisprat men det tåler vi![]()
Der kommer det positive med Alzheimer inn. Du våkner om morgenen, finner en plate og Hey, den har jeg ikke hørt!! Spiller platen og er såre fornøyd når kvelden kommer. Neste morgen tar du frem platen; Hey, ny plate, den må jeg høre på!!Det er vel mer sånn det blir /er :
"Jøss, - jaggu hadde jeg ikke den fra før gitt..."![]()
Treff serien burde gjenutgis, ikke MoFi 180gram, men på kassett.Er det fortsatt noen som samler på Treff serien, m Gro Anita Schønn og venner?
Kommer neppe i repress m det første!
Kan bare opplyse om at jeg som som råner på mid-70 tallet så var "Treff xx" totalforbudt i en bil. Flamingokvintetten var såvidt innafor, men det var Smokie og Eagels som gjaldt. Og Suzi Quatro.Treff serien burde gjenutgis, ikke MoFi 180gram, men på kassett.
Det er jo nok av rånere m 70talls biler til at det er et marked der. Den ultimate retro kjenslan!
Du veit, råner hipsterne idag har ikke vår kulturelle ballast.Kan bare opplyse om at jeg som som råner på mid-70 tallet så var "Treff xx" totalforbudt i en bil. Flamingokvintetten var såvidt innafor, men det var Smokie og Eagels som gjaldt. Og Suzi Quatro.
Approbert av selveste Sluket,. Det nærmeste jeg kommer ParthenonRånehipstere er et fantastisk godt og dekkende uttrykk!! SlukApprobert.
Men Suzi, ohlala tror jeg hadde min første våte drøm om henne
Slik er det å eldes.Hvor ble det av "Øl, fitte og hornmusikk"...???
Fest, fitte og diesel.Hvor ble det av "Øl, fitte og hornmusikk"...???
Vinyl og runkefantasier, virker det som.Hjelp en gammal alzheimerramt.......
Hva´ var det, tråden handlet om??![]()
Denne er visst et samleobjekt.Noen samler jo på LP´r med ulike aspekter av coverart som drivende faktor.
Gimme shelter, any day!Det skjer at cover fanger.............
Vis vedlegget 743705
.
Dette var fra en periode der undertegnede jaktet på ABBA-plater.
Hvor mange timer om dagen spiller du musikk, hvis 700 skiver skal spilles jevnlig?Har ca 1000 CD/SACD'er, ca 50/50 fordeling. Og 70% spilles jevnlig. Ingen "dogs" i samlinga. Disse er sjaltet ut for lenge siden.
"Jevnlig" er jo et relativt begrep. La oss si at noen av skivene taes frem hvert andre år, er jeg innafor da begrepsmessig?Hvor mange timer om dagen spiller du musikk, hvis 700 skiver skal spilles jevnlig?![]()