Anders1711
Medlem
- Ble medlem
- 25.08.2013
- Antall liker
- 0
Jeg ønsker å vite hvor mye disse høytalerne kostet som nye og hvor mye dere tror de er verdt nå og hva de heter. Jeg skal selge dem med kabler.
Det er jo det han spør om ....Velkommen til Hifisentralen.
Hva heter de? Utover at det er et par med System Audio?
Håvard
Jeg selger fordi jeg foretrekker faktisk veldig gode hodetelefoner framfor høytalere. Jeg føler at musikken er mer rundt meg. Jeg vet at høytalere egentlig er bedre, men det er ikke helt den lyden jeg ønsker nå.Anders: Du har -som nevnt her oppe- System Audio SA 2K- en millenniumsmodell som kun ble laget i - og til- millennieskiftet.
De der får du glatt ti store for- etter min mening er det der de beste høyttalerne fra System Audio NOEN SINNE!!! Det var denne modellen som fikk meg til å begynne å ta SA alvorlig som merke. Hvorfor vil du selge? De holder da fortsatt følge med dagens modelller fra storheter som Dynaudio og Dali?? Prøvd å få det beste ut av dem? Nypris var 25K i Y2K
Tips fra Auditor til Anders: 4 små monoblokker eller dobbel Audiolab 8200P stereoeffekt vekker dem.
Tips til monitorfolket: Her bør dere kjenne deres besøkelsestid- de her er SJELDNE!!