N
Nyttbrukernavn555
Gjest
Henviste egentlig til denne bloggen Archimago's Musings, men tråden vi skriver i er fin den også. Spesielt for den som vurderer å kjøpe streamer.Enig med deg MatsGyver i at denne tråden er gull. For noen utterst få kan og forstår dette, mens vi andre tror en streamer er en streamer så samt man henger på en DAC.
Samtidig som man aner at den kommende litt dyre NAD kanskje er verdt sine kroner, og ikke minst Bladelius Mimer som også byr på DAC & pre i øverste klasse, samt et design trolig Bang & Olufsen et de grisemisunnelig på.
Jeg liker at produktene skal måle så bra at jeg ikke hører forskjell dersom jeg kjøper noe som måler bedre. Så bra som nødvendig, men ikke bedre er mitt motto. Har noen komponenter som ikke kvalifiserer målekravet, men så lenge jeg heller ikke hører avvikene er det akseptabelt. Jeg er ikke en ekte gull-øre lytter, men er fremdeles ganske kresen, og hører jeg ikke avviket plager det meg heller ikke.
Personlig har jeg ikke streamer og foretrekker generelt sett kablet fordi det normalt sett er mer stabilt og innehar bedre sikkerhet. Hvis musikksystemet en dag blir adskilt fra PC kommer jeg nok til å kjøpe en streamer for å koble de sammen igjen.