Hvor stor avanse tror dere forhandlere/butikker har på kabler ut til sluttbruker

Dere har så klart mulighet til å sette inn deres egne tall (prosenter) i tråden!

• 10 ganger innkjøpspris!

Stemmer: 0 0.0%
  • Dobbler prisen bare!

• Vet ikke!

• Kjøper ikke kabler i det hele tatt (kun DIY)!

• Totalt antall stemmer
    1
V

vredensgnag

Gjest
Hvorfor kalles kabler "elektronikkprodukter"? Klipp-klipp-terminér-pynt. Hvor er elektronikken?

Aner ikke hva avansen er. Jeg fikk en elektronisk nålevekt inn døren i dag. Den kostet meg USD 15 med porto, hva er det i dag: 80 kroner. Flysendt til postkassen fra Hong Kong.

Ser samme selges for 750 i enkelte butikker her i heimlandet, og vi kan vel regne med at disse har kjøpt inn i bulk for ca. 1/3 av det jeg betalte, maks.

Den kom i pent skinnfutteral, med LED display, kalibreringsmuligheter, og innebygd lys.

Den er et elektronikkprodukt.

N

nb

Gjest
vredensgnag skrev:
Aner ikke hva avansen er. Jeg fikk en elektronisk nålevekt inn døren i dag. Den kostet meg USD 15 med porto, hva er det i dag: 80 kroner. Flysendt til postkassen fra Hong Kong.

Ser samme selges for 750 i enkelte butikker, og vi kan vel regne med at disse har kjøpt inn i bulk for ca. 1/3 av det jeg betalte, maks.

Den kom i pent skinnfutteral, med LED display, kalibreringsmuligheter, og innebygd lys.

Den er et elektronikkprodukt.
Det er greit å titte innom nettbutikker i Hong Kong eller sjekke ebay.com for å finne ut hva ting egentlig koster.

Topp Bunn