Re: Hvor &
Utifra ditt syn så er alle muslimer voldelige. På tide at du møter mannen i gata muslimen. De fleste muslimer er lik de såkalte "kristne". Totalt likegyldige eller like lite meningsbærende. Hvor mange med meg står i Statskirken, uten og egentlig mene en skitt med det? Akkurat der er jeg 101% enig med IL. Skill Stat og Kirke. Hilsen en med promille snart på 5, etter å ha sett et av verdens beste "homseband", New York Dolls. Med støtte fra Supersuckers og Chesterfield Kings.
PS Jeg "forakter" like mye det ene som det andre. Møter så mye av hvert sitt slag igjennom min jobb, om ikke hver dag, så hver uke- Derfor velger jeg å være upolitisk og ihvetfall A-religiøs. Mulig at noen føler at jeg drar mot den ene eller andre siden. Kan uansett ikke "oute", de jeg møter på jobb. Det ville bli for dumt, om ikke nå, så kanskje neste uke.
PSS Religiøst og politisk involverte, kristne som muslimske kan sikkert finne frem noen homofile i sine rekker. Ikke så mange i forhold til de som er der, og i forhold til konservative kristne og muslimer er det for de det gjelder ihvertfall ikke lett. Har en stor venneskrets, og må si at religion uansett sitt slag, er stort sett jxxx intollerant. Å påberope seg et kristent homo-hallelujah! er ihvertfall ikke på sin plass. Å dra inn en viss mann er ihvertfall helt på trynet. Uansett hvor "ikkevoldelig" og "fredelig" vedkommende er. Ord kan ofte være mer skadelig (og værre)enn fysisk makt.
PSSS
"Norge blir menn som leier andre menn faktisk stadig oftere banket opp på gaten, av tilfeldige muslimer"
????????? Har fremmedfrykten tatt helt overhånd? Akkurat som om ikke homofobien står like sterkt blant "ekte" nordmenn. Et par av de værste rovdrapene i Norge de siste ti årene, er begått av norske, ariske menn, mot akkurat homofile. (stikkord Majorstua og Grunerløkka)Har du sett bilder? eller hørt detaljer? Ikke?? Det skal du være glad for. Et par ting ville gjort de fleste til vegetarianere, for og si det sånn....
Det er vel få, om noen, her inne som har fokusert mer på de muslimske kvinnenes problemer enn jeg erosloveking, hvorfor skulle jeg gjøre det om jeg så på alle muslimer som onde? Hvorfor skulle jeg gidde å bruke så mye som en kalori på dette om jeg ikke bryr meg?
Men det er jo bra at noen følte seg truffet, det var jo også poenget.
Om noen andre religiøse, eller med annen begrunnelse, hadde vært i nærheten av den undertrykkingen som vi ser i mange muslimske miljø, kan jeg love deg at jeg ville ha kritisert dette i minst like stor grad. At også noen norske menn angriper homofile er selvsagt heller ikke bra, er enig i at homofobi også er utbredt blant norske menn, lite blant kvinner tror jeg, hva nå enn grunnen kan være til det.
Når det gjelder tema, og Finn Kalvik så så jeg aldri på det som sjikane. Det som ble gjort narr av var de menneskene som bruker så stor del av sitt liv på å være sykelig opptatt av andres, Finn Kalvik var bare et eksempel på en som kanskje ikke helt var i rampelyset lenger, men likevel hadde et iherdig, og noe håpløst fan.
Jeg synes Harald og Bård har genial humor og i veldig liten gard krenker noen, der er OJ og en del andre mye verre og har en mye tøffere og mer direkte sjikanerende form.
Harald Eia er norges morsomste mann, og i dag tror jeg det skal være et program om de på TV, håper jeg husker å få det med meg
God natt!
Ikke hold i Honkey? Nei, nei, det er nå øynene som ser det da.