Hvor "tøff" kan en programleder være?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Re: Hvor "tøff" kan en programle

Ganske enkelt det faktum at det ikke kan underbygges med eksempler.
Honkey
Mener å huske at Kompo skrev noe nesten identisk i en annen tråd for litt tid tilbake, og da var du helt enig med henne. Jaja.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0

Mener å huske at Kompo skrev noe nesten identisk i en annen tråd for litt tid tilbake, og da var du helt enig med henne. Jaja.
Basert i min skrøpelig hukommelse tenker jeg ike benekte dette, men kommer du med en slik påstand får du enten underbygge eller glemme hele greia, Det nytter ikke for meg å argumentere eller forsvare mine holdninger ut fra slike løse spekulasjoner.
Så for å ta til motmæle, vil jeg bare si det slik: Mener å huske at du tar feil nå. ;)

Honkey

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

Basert i min skrøpelig hukommelse tenker jeg ike benekte dette, men kommer du med en slik påstand får du enten underbygge eller glemme hele greia, Det nytter ikke for meg å argumentere eller forsvare mine holdninger ut fra slike løse spekulasjoner.
Så for å ta til motmæle, vil jeg bare si det slik: Mener å huske at du tar feil nå. ;)

Honkey
I rest my case. For lat til å lete etter dokumentasjon. 8)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Re: Hvor "tøff" kan en p

ENIG MED KOMPONENTEN IGJEN!! EIA ER KONGEN!!
Vi setter oss ned i sammen i kveld, ma cher, og ler om kapp over Eias galskap. Rett nok betyr "sammen" denne kvelden kun i form av at vi deler gleden over et program på 40 mils avstand, men dog.

:)

Honkey
Du får ha det i bakhodet og følge med fremover da, dette har jeg sett lenge, men å drive og samle inn sitater gidder jeg ikke, og det er ikke deg jeg tenker på.

Eia var han her... han er min helt, skal blir kjekt å se igjen ja..

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397

Har du eksempler som beviser det motsatte du da eller?

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0

Har du eksempler som beviser det motsatte du da eller?
Jeg har kun meg selv å vise til. Men det beviser kun at jeg ikke har de holdningene det vises til. Men nå var det ikke meg som bragte disse påstandene opp, ergo er det ikke jeg som har bevisbyrde.

Honkey

Geir_Bjerkaas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2003
Antall liker
4
Re: Hvor "tøff" kan en programleder være

Den langvarige, ondsinnede, gjentagende og tankeløse hetsen av Finn Kalvik var MYE verre enn hva Torp fikk høre i løpet av noen minutter, selv om jeg i utgangspunktet er positive til Eia og Tufte Johansen. Finn Kalvik hadde ikke gjort noe galt, Torp har hengt ut enkeltmennesker. Det må han tåle å bli grillet for!

K.
Noen som så på NRK 1 igår, kl. 2230-2300 ?
Det hørtes ikke så ondsinnet ut.
Finn Kalvik var selv med fra starten, han sa det var greit, fokuset skulle være på han nerden som ikke hadde noe spes. å rapportere, men allikevel holdt fast. Det var først når media vinklet dette som en mobbesak og F.K. begynnte å få tilrop på gata at det ble vanskelig for F.K.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0

Noen som så på NRK 1 igår, kl. 2230-2300 ?
Det hørtes ikke så ondsinnet ut.
Finn Kalvik var selv med fra starten, han sa det var greit, fokuset skulle være på han nerden som ikke hadde noe spes. å rapportere, men allikevel holdt fast. Det var først når media vinklet dette som en mobbesak og F.K. begynnte å få tilrop på gata at det ble vanskelig for F.K.
Nettopp. Dette tok på den tiden en vending helt utenfor programskapernes kontroll. Jeg reagerte allerede den gangen på at det rettet en pekefinger mot Eia/Johansen for å ha hetset Kalvik. De sa, som nevnt, ingeting om Kalvik overhodet. At Kalvik så viste seg å ikke takle opphausingen rundt dette var trist, men man kunne neppe klandre programmets karakter for dette.

Honkey

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9

Det ene øret går inn og ut.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Kvinden -hun har meget af barnet, men intet af dets uskyld.
;D

Hamsund fikk sagt det. Det er også andre som har kommet med visdomsord om slike:

Når kvinder strikker, er det gerne for at ha' noget at tænke på, mens de taler.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Vi trenger sånne som henne. Vi trenger flere mennesker som våger å si sine meninger, få seg en på trynet, men ikke vike tilbake og gå på videre med hodet høyt hevet. Vi har nok folk som bare skal jatte med, være korrekte og ikke tør å stå for sine meninger. Hun provoserer, hun irriterer, det er mye jeg ikke er enig med av det hun sier, men hun er modig og langt fra selvhøytidelig og lar seg ikke overstyre.

Klarer heller ikke å hisse meg særlig opp over dette med VO.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Vi trenger sånne som henne. Vi trenger flere mennesker som våger å si sine meninger, få seg en på trynet, men ikke vike tilbake og gå på videre med hodet høyt hevet. Vi har nok folk som bare skal jatte med, være korrekte og ikke tør å stå for sine meninger. Hun provoserer, hun irriterer, det er mye jeg ikke er enig med av det hun sier, men hun er modig og langt fra selvhøytidelig og lar seg ikke overstyre.

Klarer heller ikke å hisse meg særlig opp over dette med VO.
Jeg er delvis enig, folk må få si hva de mener, men det bør være overflødig å kalle folk ynkelig, psykopat og hjernedøde lemen over eteren.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0

Jeg er delvis enig, folk må få si hva de mener, men det bør være overflødig å kalle folk ynkelig, psykopat og hjernedøde lemen over eteren.
Hva som bør være og hva som er, er to forskjellige ting. Toleranse er evnen til å tillate også ting vi ikke liker. Dermed trer min første setning inn under begrepet "selvmotsigelse", for vi MÅ ha en del vi ikke liker for å kunne ha toleranse! ;) Ergo er det motsatt; vi BØR ha sånne som kaller andre lemen over eteren! :)

Honkey

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Hva som bør være og hva som er, er to forskjellige ting. Toleranse er evnen til å tillate også ting vi ikke liker. Dermed trer min første setning inn under begrepet "selvmotsigelse", for vi MÅ ha en del vi ikke liker for å kunne ha toleranse! ;) Ergo er det motsatt; vi BØR ha sånne som kaller andre lemen over eteren! :)

Honkey
Hvem har spurt deg, lille laban?

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0

Hvem har spurt deg, lille laban?

Jeg hører med blant dem som ikke behøver og spørres for å ytre min mening på et fritt internettforum.

Honkey

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Jeg hører med blant dem som ikke behøver og spørres for å ytre min mening på et fritt internettforum.

Honkey
Og jeg hører tydeligvis ikke med blant dem som er tøff nok i kjeften til å kalle deg ting du ikke tolererer.
:-X
;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Joda BT, men det er også tatt ut av sammenhengen og fremstår da noe annerledes enn det egntlig var.
Jeg har hørt verre ting sagt av programledere på radioen når de omtaler personer, det er kanskje ikke så vanlig å si ting direkte, selv ikke halvt på spøk, men for den det angår er vel resultatet kanskje like ille.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0

Og jeg hører tydeligvis ikke med blant dem som er tøff nok i kjeften til å kalle deg ting du ikke tolererer.
:-X
;D
Det kan nok være at du er tøff nok, men da må du nok ta i bruk hardere skyts enn "lille laban"! :D:D:D

Honkey

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Det kan nok være at du er tøff nok, men da må du nok ta i bruk hardere skyts enn "lille laban"! :D:D:D

Honkey
Du virker så sart, og jeg vil jo ikke ødelegge deg helt heller.
;D

Topp Bunn