Hvordan er aldersfordelingen blant medlemmene på forumet

Hvor gammel (eller ung) er du?

• under 20

Stemmer: 0 0.0%
  • Mellom 20 og 30

• Mellom 30 og 40

• Mellom 40 og 50

• Mellom 50 og 60

• Over 60

• Totalt antall stemmer
    0

Brum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.11.2006
Antall liker
16
Foreslår til trådstarter at han også tar en sjekk på kjønnsfordelingen her på nøttesentralen... Vedder kabelsalaten min på at det er mindre enn 1% fruentimmere her...!!! ;D

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.668
Jeg er 44 og alle aldere før 44. Årene føles berikende og livet er herlig. Eneste skyggen på himmelen er at evigheten kommer stadig nærmere...

B

bendis

Gjest
24 og liker ikke hvor fort de siste 5 har gått. stopp nå!! ::)

Joe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.05.2005
Antall liker
63
Sted
Sweetspot
Torget vurderinger
2
Er 63-modell og har endelig fått eget lytterom. :)

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Antall liker
4.662
Torget vurderinger
10
I 63 kom den råeste Corvette`n, nemlig C2, og jeg! 8)

Vedlegg

P

Parelius

Gjest
SAL, den hekken har ikke stort alderdomspotensiale. I dag ligger den vel over ankelkulene?

Men deilig bil!

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Antall liker
4.662
Torget vurderinger
10
Parelius skrev:
SAL, den hekken har ikke stort alderdomspotensiale. I dag ligger den vel over ankelkulene?

Men deilig bil!
Litt trøtt nå, skjønte ikke det siste med ankelkulene! :)

Boe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2005
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Enten var det for tidlig for meg en lørdags morgen, eller jeg er for gammel til å se /regne ut hvor gammel jeg er i dag.
Jeg trykket dermed på et ti år yngre alternativ og fikk ikke lov til å angre meg....kanskje det likevel er en ubevisst handling som kan relatere seg til at man kan føle seg ti år yngre på dette forumet?
Hvem vet....

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Det hender jeg blir minnet på at jeg går inn i mitt førtifemte år i desember. Uansett har jeg tenkt å være i mine beste år i mange år til..... ;D

M

marsboer

Gjest
23 år og bare en barnerumpe i dette gamet enda :)

Har fremdeles mye å lære om hi-fi, men prøver så godt jeg kan med det jeg har

A

Afterglow

Gjest
tom-a skrev:
Parelius skrev:
He he.

Nei, jeg flotter meg med det håret jeg har mens det ennå er der. Etterpå blir det overgang til skinhead og Harley for poseringens del. Hadde jeg hatt Toyota så hadde jeg nok hatt også!

Tiden mellom 25 og 35 var best. Det sier i hvertfall kvinnene som fremdeles vil kjennes ved meg. Min mor hadde et godt øye til meg, men hun er borte. Speilet bare ler, og det eneste jeg evner er å snakke om kabler. Jeg er delvis lykkelig da, selv uten hatt. Men det er vel ikke så lenge igjen, får en håpe.
Men Parelius da,

man får denne fornemmelsen av en litt sår ironisk distanse til livet i dine skriverier fra tid til annen...

En mann som stokker alfabetet så godt som deg og ofte til så meget glede for oss andre, så godt lastet med kunnskap – og til og med hårmanken er i behold (!) – ja, synd og skam om du lot dine tanker ringe deg inn i stadig mindre og mindre sirkler. Du er jo sjefen. Delvis holder ikke.

For det første ville jeg gått fra indifferent til entusiast i kabelspørsmålet, og i livet forøvrig – lykken ligger i ens indre entusiasme, og da kan man ikke gå rundt og nærmest presse seg til å tro at en kabel er en kabel. Man setter så foten i døren, og den mest spennende kvinnen har du sannsynligvis ennå ikke møtt...

47 og forståsegpåer
Ahhh.... Dette var balsam for sjelen en lørdags morgen..... 8) 8)
Sier som Noruego: Slik livsfilosofi vil vi ha mer av!

mvh
FMG

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
518
Sted
Stockholm
Uten å tenke etter så ville jeg tippa at jeg fylte 25 forrige gang, men når jeg tenker etter så veit jeg at 34 er neste landemerke.. ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg er 37 om kun kort tid. Bare barnet, med andre ord.

Men jeg vil ha prostatauka mi nå!! :mad:

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
275
Du er ikke gammel før du liker den vonde sjokoladen, har jeg hørt. ;D ;D

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
351
Torget vurderinger
1
Jeg kom til verden akkurat midt i 1960 :)

Destiny.. :)

S

slowmotion

Gjest
Freia Melkesjokolade smaker ikke som før.

Og når jeg står opp om morran føler jeg med hele kroppen at jeg snart er 50år....

;)

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
39.382
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
20
50 år - audiofil og heterofil. Siden dette forum krekventeres mest av menn og dess uten har nok rumpetråder legger jeg IKKE ut bilde av rumpa.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg er i min beste alder, og det har jeg vært i en årrekke, og akkurat passe antall år eldre enn Kompo. ;)

belia

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2005
Antall liker
4
Elevene mine mener jeg ser ut som jeg er i midten av 20-åra, men har passert 30 med god margin. Volvo herregårdsvogn har jeg hatt lenge (nå har jeg 2:)), men det det var først når småttisen kom at det ble skikkelig stas å være i 30-åra.
Jobbet en tid sammen med en som var ca 30 år eldre enn meg; Han sa at eneste forskjellen på meg og han var at han hadde vært ung så mye lenger enn meg.
Dette forumet viser vel til fulle at alder er et relativt begrep, når man kan møtes over generasjonskløftene på søken etter det samme. Det er gøy.

L

lark

Gjest
Dette er fordundre meg den hyggeligste tråden som har vært på forumet til nå! Håper at det varer :)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
break_out skrev:
Jeg er 36 år og der har jeg tenkt å stoppe ;).
Det høres dramatisk ut. Håper ikke du mener det bokstavelig. :eek:

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
29, snart 30. Akkurat kommet meg ut i jobb etter lang tid i utdanningssystemet i Norge. Pengene forsvinner til hi-fi, musikk, bøker og andre nødvendige ting. Livet hittil har vært greit, må man kunne si, men kunne vært bedre på noen vesentlige punkter. Sånn vil det kanskje alltid være?

Jeg har planer om å utvikle meg til den litt rare, single psykologen i det litt for store huset, med det altfor store anlegget og den gigantiske platesamlingen. Dessuten vurderer jeg å begynne å røyke pipe, da det smaker godt. Eventuelt får jeg finne kvinnen i mitt liv og gjøre noe annet.

L

lark

Gjest
Mbare skrev:
Jeg har planer om å utvikle meg til den litt rare, single psykologen i det litt for store huset, med det altfor store anlegget og den gigantiske platesamlingen. Dessuten vurderer jeg å begynne å røyke pipe, da det smaker godt. Eventuelt får jeg finne kvinnen i mitt liv og gjøre noe annet.
Hva med å skaffe deg et gigantisk orgel i det altfor store huset, der du kan sitte og le hysterisk og spille som en avsindig når verden går under ;)

M

Morpheus

Gjest
Mbare skrev:
29, snart 30. Akkurat kommet meg ut i jobb etter lang tid i utdanningssystemet i Norge. Pengene forsvinner til hi-fi, musikk, bøker og andre nødvendige ting. Livet hittil har vært greit, må man kunne si, men kunne vært bedre på noen vesentlige punkter. Sånn vil det kanskje alltid være?

Hehe, artig innfallsvinkel der. Jeg har riktignok dame, men ellers kjenner jeg meg igjen mtp hvor du er i livet. Jeg har integritet nok til at man kan finne min alder dersom man går på profilen.. ;)

B

break_out

Gjest
oddgeir skrev:
break_out skrev:
Jeg er 36 år og der har jeg tenkt å stoppe ;).
Det høres dramatisk ut. Håper ikke du mener det bokstavelig. :eek:
Ja det kan leses på den måten, men det kan også leses som om jeg er fornøyd med der jeg er ;).

Jeg velger den siste, vil bare få ned tempoet på de der årene for de ruller vel raskt synes nå jeg... Kanskje en skulle sove mindre?

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Orgel, ja. Kanskje et innmari svært kirkeorgel med toner ned til 16hz - så kan jeg spille sånn at andre tror verden går under, selv om den ikke gjør det? :)

Eventuelt kan jeg bygge meg opp et anlegg a la LMC og bare spille ett eller annet så høyt at det gir samme effekten.

Fl.D.P

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.10.2006
Antall liker
7
Hej.

Har lige siddet og læst denne tråd, og må sige at det er en meget hyggelig tråd med megen varme :) koset mig ganske mye.
Er selv 43år og 7mdr....men føler mig ikke som en på denne alder, ville sige 33 til 35år er mere passende he he :D Har min egen lille lejlighed, et superdejligt anlæg, har netop besøgt en Hi Fi ven som ville vise hvad vinylriggen kan,uha uha mere at bruge penge på...og vurdere snart at købe en ny Racercykel så jeg kan trimme kroppen min,og holde mig fit ;) ja så egentligt "mangler" jeg kun en dejlig dame,og et hus ville jo ikke skade,da man så ville kunne få et optimalt lytterum.

Flemming

O

OldBoy

Gjest
Det er to av oss over 60. Mange unge her, må jeg si.

Men akkurat det med alder, går over med tiden. Det går, dessverre, men det er sånn det er, fortere og fortere etterhvert.

Og til Flemming, og alle dere andre ungfoler: Så lenge dere har hørselen i behold, har dere mange gode hi-fi-år foran dere.

:) :) :)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
På denne dag, om tre uker kan jeg sette et kryss i den nederste rubrikken. Da er nok de første ungdomsår definitivt over, tror jeg.

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Antall liker
1
Mye ungdom her, gitt. Selv er jeg 102 år, men nyter hifi'en frremdeles. Særlig de første timene etter at jeg har byttet batteri i høreapparatet. Det eneste problemet jeg har med denne hobbyen er når rullatoren henger seg opp i kablene. Synet er ikke lenger som det aldri har vært. Det siste coveret jeg leste var Seargent Pepper. Men det gjør ikke noe. Etter Pepper har det bare blitt utgitt møkkamusikk.

Metusalem

Fl.D.P

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.10.2006
Antall liker
7
Ja uden hørelsen,er vi ilde stedt ,med denne hobby , men også dejligt at se / høre at den holder ved, selv når man passere de 60. Det er skønt at vide. :)

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
rolfozzy skrev:
På denne dag, om tre uker kan jeg sette et kryss i den nederste rubrikken. Da er nok de første ungdomsår definitivt over, tror jeg.
Du ser jo ikke ut til å være en dag over 60 ;D
Grats på forskudd,bare sånn fall i fall jeg glemmer når tia er inne :)

/jan

Topp Bunn