Litt trøtt nå, skjønte ikke det siste med ankelkulene!Parelius skrev:SAL, den hekken har ikke stort alderdomspotensiale. I dag ligger den vel over ankelkulene?
Men deilig bil!
Og her er enda en til (51) ;D.lark skrev:52! Og alene i aldersgruppen (inntil videre?). Nei der kom jamen en til ;D
Tror du ikke det går så lenge?JanR skrev:Neppe men skal kose meg så lenge det går.Parelius skrev:Du har i det minste litt fremtid igjen.
/jan
Ahhh.... Dette var balsam for sjelen en lørdags morgen..... 8) 8)tom-a skrev:Men Parelius da,Parelius skrev:He he.
Nei, jeg flotter meg med det håret jeg har mens det ennå er der. Etterpå blir det overgang til skinhead og Harley for poseringens del. Hadde jeg hatt Toyota så hadde jeg nok hatt også!
Tiden mellom 25 og 35 var best. Det sier i hvertfall kvinnene som fremdeles vil kjennes ved meg. Min mor hadde et godt øye til meg, men hun er borte. Speilet bare ler, og det eneste jeg evner er å snakke om kabler. Jeg er delvis lykkelig da, selv uten hatt. Men det er vel ikke så lenge igjen, får en håpe.
man får denne fornemmelsen av en litt sår ironisk distanse til livet i dine skriverier fra tid til annen...
En mann som stokker alfabetet så godt som deg og ofte til så meget glede for oss andre, så godt lastet med kunnskap og til og med hårmanken er i behold (!) ja, synd og skam om du lot dine tanker ringe deg inn i stadig mindre og mindre sirkler. Du er jo sjefen. Delvis holder ikke.
For det første ville jeg gått fra indifferent til entusiast i kabelspørsmålet, og i livet forøvrig lykken ligger i ens indre entusiasme, og da kan man ikke gå rundt og nærmest presse seg til å tro at en kabel er en kabel. Man setter så foten i døren, og den mest spennende kvinnen har du sannsynligvis ennå ikke møtt...
47 og forståsegpåer
Det høres dramatisk ut. Håper ikke du mener det bokstavelig.break_out skrev:Jeg er 36 år og der har jeg tenkt å stoppe.
Hva med å skaffe deg et gigantisk orgel i det altfor store huset, der du kan sitte og le hysterisk og spille som en avsindig når verden går underMbare skrev:Jeg har planer om å utvikle meg til den litt rare, single psykologen i det litt for store huset, med det altfor store anlegget og den gigantiske platesamlingen. Dessuten vurderer jeg å begynne å røyke pipe, da det smaker godt. Eventuelt får jeg finne kvinnen i mitt liv og gjøre noe annet.
Hehe, artig innfallsvinkel der. Jeg har riktignok dame, men ellers kjenner jeg meg igjen mtp hvor du er i livet. Jeg har integritet nok til at man kan finne min alder dersom man går på profilen..Mbare skrev:29, snart 30. Akkurat kommet meg ut i jobb etter lang tid i utdanningssystemet i Norge. Pengene forsvinner til hi-fi, musikk, bøker og andre nødvendige ting. Livet hittil har vært greit, må man kunne si, men kunne vært bedre på noen vesentlige punkter. Sånn vil det kanskje alltid være?
Jeg har planer om å utvikle meg til den litt rare, single psykologen i det litt for store huset, med det altfor store anlegget og den gigantiske platesamlingen. Dessuten vurderer jeg å begynne å røyke pipe, da det smaker godt. Eventuelt får jeg finne kvinnen i mitt liv og gjøre noe annet.
Ja det kan leses på den måten, men det kan også leses som om jeg er fornøyd med der jeg eroddgeir skrev:Det høres dramatisk ut. Håper ikke du mener det bokstavelig.break_out skrev:Jeg er 36 år og der har jeg tenkt å stoppe.
![]()
Du ser jo ikke ut til å være en dag over 60 ;Drolfozzy skrev:På denne dag, om tre uker kan jeg sette et kryss i den nederste rubrikken. Da er nok de første ungdomsår definitivt over, tror jeg.