Hvordan er det mulig?

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Å trykke muhammed karikaturene i den kristen fundamentalistiske "Magazinet" er ikke annet enn en religiøs provokasjon.

Kristne fundamentalistene vil tjene på støtte fra de som hevder "ytringsfrihet" i sin kamp mot annen religion tro. På den måten forsøker de å verve mange nordmenn i sin kamp mot muslimene. De kristne fundamentalistene håper på en religiøs oppvåkning i Norge. "Muslimsk fundamentalisme" vil da være særdeles beleilig.

Intolerant. Ja, det er også hele det gamle testamentet. Intet nytt under solen.
stakkar lever du i gamle testamentet du da? Jeg lever med jesus i ny testamentet også. og har det digg. Så at du gir kristen avisen skylden for noe en dansk avis laget først kan vi kristne rett og slett ikke ta skylden for, sorry men jesus tok skylden for det også på korset. Han tok alle verdens synder på seg da han døde. eneste måten kristne kan verves er ved å komme til tro.

Hvordan kan muhammed bilde gjøre det da? nå ble jeg litt forvirret gett?

ja jeg vet her er mange skrivefeil men det er sent på natt når dette skrives. ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.430
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Ein konsekvens av at religion er ei privatsak, er at det er opp til den einskilde å "tolke" trua. Såleis er det mange som legg stor vekt på GT i si kristentru. Men fleirtalet, det som kan kallast det offisielle synet på kristendom, er sjølvsagt basert på den nye pakta, Jesus og NT.
I Islam finnest det sjølvsagt tilsvarande oppdelingar, men ettersom koranen definert som er openberringa, er grunnlaget for tolkingar og vidareutvikling av religionen ganske annleis. Det private har tydelegvis ikkje så stor fokus som det store fellesskapet, og dermed leiarane for dette.
Når ein no tolkar bildeforbodet som så viktig at ein drep for det, fire månadar etter at dei vart publisert, i motsetnad til mange andre forbod, er det etter mitt syn ganske innlysande at det vert fokusert på grunn av underliggjande krefter sitt ynskje om å samle dei truande imot det dei tolkar som sine fiendar. At Skandinavia som heile tida har hatt svært perifere interesser i midtausten (og dermed har hatt ei truverdig meklarrolle) angripast, er taktisk ganske sikkert gjort fordi desse underliggjande kreftene ikkje ser seg tente med meklarar. Kommunikasjon mellom ulike interessegrupper er dempande for storkonflikt. Og når målet er full krig, er det viktig å få ut meklarane og dei som oppfordrar til kommunikasjon.
Satsinga på atomprogrammet til Iran ser eg også i samsvar med dette. Minst muleg forsoning og kommunikasjon. Når bombene tek til å hagle, er håpet at den muslimske verda skal samle seg mot vesten.
Og ut frå moderne krigføring, er strategien å vinne ved å vere fleire enn oss.

Topp Bunn