Jeg har noen meter med fat lmc, og lmc, som skal bli strømkabel. Jeg har også noen par med furutech-lookalike kontakter, begge sider, som skal benyttes.
Oppskriften blir da som følger:
1. Kutt til passende lengde og strip av to cm pvc
2. Tvinn deler av skjermen og fest sammen med jord
3. Tre over pyntestrømpe og krympestrømpe
4. fest alle kablene til sine respektive koblinger
5. Krymp, sett på "lokket" på kontaktene
Så kommer spørsmålene mine:
1. Jeg har ikke jord i stikkontakten, hvilken side skal jeg feste skjermen til jord? Apparat - begge - ved veggkontakten?
2. Jeg skal ettermontere ferrittkjerner når disse kommer fra utlandet, elfa ble dyrere enn ebay (om noen har ferrittkjerner som passer fat lmc og lmc er det bare å ta kontakt), men hvor skal disse monteres? Apparat - begge - ved veggkontakten?
Setter, som vanlig, stor pris på alle innspill. Jeg har funnet litt om dette på sentralen, men informasjonen har enten ikke vært helt relevant, eller så har det endt opp med en lang diskusjon uten noen form for konklusjon som hjalp.
Oppskriften blir da som følger:
1. Kutt til passende lengde og strip av to cm pvc
2. Tvinn deler av skjermen og fest sammen med jord
3. Tre over pyntestrømpe og krympestrømpe
4. fest alle kablene til sine respektive koblinger
5. Krymp, sett på "lokket" på kontaktene
Så kommer spørsmålene mine:
1. Jeg har ikke jord i stikkontakten, hvilken side skal jeg feste skjermen til jord? Apparat - begge - ved veggkontakten?
2. Jeg skal ettermontere ferrittkjerner når disse kommer fra utlandet, elfa ble dyrere enn ebay (om noen har ferrittkjerner som passer fat lmc og lmc er det bare å ta kontakt), men hvor skal disse monteres? Apparat - begge - ved veggkontakten?
Setter, som vanlig, stor pris på alle innspill. Jeg har funnet litt om dette på sentralen, men informasjonen har enten ikke vært helt relevant, eller så har det endt opp med en lang diskusjon uten noen form for konklusjon som hjalp.