VilhelmW
Hi-Fi freak
Jeg kjente meg plutselig jævlig godt igjen der, Audiophile... Et spørsmål; når du nevner kveite og begrepet "tilfanget"...er det tilbehøret du meiner? Hva bruker du til steikt kveite? Her går det mye i smelta smør med gressløk eller andre urter, og råkost. Agurksalat går også utmerket her i huset.Misforstå meg rett, eg hevdar ikkje at det tek (særleg) meir tid å lage mat frå grunnen enn å kjøpe halv- og heilfabrikat.
Vi har hatt ein allergikar i barneflokken, så det vart veldig mykje frå grunnen av.
Pizza er greitt, der brukar eg brødbakemaskina til deigen, medan eg les posten, lyttar til stereo og ryddar litt, medan fyllet lunkast i panna. Elles er eg er lei av pizza etter å ha hatt tre ungar.
Gryterettar som Stroganoff (var veldig populær her i huset ei tid) går raskare frå grunnen av enn med toroposemix - kjøtet må trass alt steikast.
Vaffelrøremix & kvitsauspulver - ka du gje meg? Barnsleg å bruke sånt.
Bukkeribbe tek 4 timar. Så det vert jule- og nyttårsaftan. Men i så store porsjonar at ein kan moske (kjenner du uttrykket "moske"? nokre middagar dagane etter.
Laksewok 15 minutt (av og til, når vi er få i huset, brukast ferdige wokgrønsaksblandingar, sjølv om dei er svinedyre, og då går det fort, ja)
Avkokt torsk tek same tid som potetene. iallfall ikkje meir enn 40 min.
Steikt kveite skal ein ta seg tid med. Særleg tilfanget må vere i orden.
Biff. Jaja, det vert som regel slik banalbiff. Av og til kvalitetskjøt, der det går minst like mykje tid som med kveitesteikinga.
Pannekaker - kjekt av og til, men eit helvete å steike til ein stor, svolten famlie. Dei må vere tynne, må vite....
Vi har hatt fire onger her i huset, alle storspisere av pannekaker. En sånn middag, er ikke unnagjort i en fei, det kan også jeg garantere! Her har det blitt en god del heimelaga prefabrikata opp gjennom årene; vi tar gjerne en storsjau og lager mange middagsporsjoner med kjøttkaker, fiskegrateng og fiskekaker som deretter fryses ned for seinere bruk. Frosne kjøttkaker tiner i brunsausen på samme tid som potetene koker. Middag på en time, sånn omtrent. Men ettermiddagene har vært korte og hektiske, særlig med onger som skal på div. treninger hit og dit. Tidsklemma skal man ikke kimse av... Vi har tendenser til køkjøring her også, og de stakkar'ne som er prisgitte timevis med køkjøring både til og fra jobb, synes jeg oppriktig synd i.